SYGE meiden 2

Ik werk als projectleider bij rijkswaterstaat Evie.
Jij werkt op een boekhoudkantoor toch?
Je kan gewoon testen met "normale testen" zeg maar, zo vroeg?
Jeetje dat wist ik helemaal niet. Op de testen die k kocht stond echt pas vanaf de eerste dag overtijd. Maar dat zou wel gaaf zijn hoor Evie.

Hey Yvonne, oh dus jullie hebben eigenlijk samen een zaak? Das wel gaaf. Dat lijkt me echt enorm gezellig om samen te werken op kantoor.
Mijn schoonouders hebben een eigen zaak en er was ooit sprake van dat wij die zouden overnemen, het leek me toen ook wel leuk om samen te werken met mijn mannetje.

Maar ik doe nu universiteit en tegen de tijd dat ik dat klaar heb ga ik een best hoog salaris verdienen, dan vallen de voordelen van een eigen zaak een beetje weg.
Ik zal daar waarschijnlijk niet zo veel verdienen als een baan bij de overheid  en bovendien heb je dan de verantwoordelijkheid dag en nacht voor je eigen zaak.
Dus ja.........

Volgens mij zijn de testen van sensitest wel btrouwbaar. Ik had ook eerst die van Kruidvat en die van CB, die vond ik trouwens het duidelijkste, maar ja, ieder zijn voorkeur..Ik heb die van sensitest omdat die gewoon erg goedkoop zijn.

Ja dat is ook zo Gerrie, eigenlijk wist ik wel dat je dat werk deed. Hoelang na je eisprog heb jij dan getest?

Ik heb gewoon gewacht tot ik 1 dag overtijd was.
Ik moest afgelopen dinsdag (19 juni) ongi worden en ik zou eerst eigenlijk donderdag testen als ik nog niet was geworden, dus bij 2 dagen overtijd, maar ik kon niet meer zo lang wachten.
Dus heb woensdagochtend getest. Met 1 dag overtijd dus.

Bij mijn zoontje heb ik pas bij 1 week overtijd getest, toen was de test echt héél duidelijk (met ochtendurine!!).

Ja dat is ook zo hoor Gerrie. Alleen heeft mijn mannetje 6 bedrijven en ik 1. En eigenlijk dus gewoon van ons samen. De bedrijven van hem zitten in 4 BV's en daarvan is hij directeur samen met zijn schoonzus. En als je directeur bent van een BV, kun je dat vergelijken met een baan in loondienst. Dus voor ons maakt het niet zoveel uit, want we  krijgen gewoon loon en aan het eind van het jaar onze jaaropgaven. En hij zit vast aan een salaris, wat hij moet minimaal   per jaar moet verdienen. En dat salaris is al niet mis, hij zit er zelfs nog boven. Maar je hebt wel gelijk we zijn er heel veel mee bezig. In het weekend en zelfs wel eens 's nachts. We zijn ook de kachelzaak begonnen in februari, dus vol in opbouw zeg maar.

Haha ik heb deze ronde wel een test bespaart! Eentje van CB heb ik nog.

Ja Yvonne, dat is wel zo. Ik vrees dat ik zo met je mee ga hoor naar de volgende ronde, nou ja, is wel gezellig toch?

Terug
Bovenaan