SYGE meiden 2

Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met jullie? Met mij is het goed, alhoewel, ben nog steeds misselijk maar ja, gaat wel weer over..Vandaag werken tot 16.00 uur en daarna nog even een kadootje kopen voor mijn zwager en ik wil even kijken voor een nieuw sporttopje. Fijne dag allemaal!Ik ben er gewoon de hele dag hoor..

Liefs evelien

Goedemorgen!

Hey Evelien, ik hoop voor je dat het raakis hoor, maar kan het niet ook een buikgriepje zijn, dat had ik namelijk vorige week ook.... wil je niet ontmoedigen hoor, hoop het echt voor je!
Dit is voor jullie toch ronde 5?

Ik heb vanacht heel slecht geslapen, heb dehele nacht liggen piekeren wat ik nou moet doen met mn werk, en als ik heel eerlijk ben wil ik eigenlijk wel weg......

Vervelend joh, Suus dat je weinig geslapen hebt. Wat wil je anders voor werk gaan doen dan?

Ik weet niet of het geen buikgriepje geweest is, ik ben voor de rest niet zike eigenlijk...Ik wacht rustig af. Volgende week wil ik gaan testen dus dan horen jullie het wel.

nou ik heb al een aanbod gehad van super de boer.... alleen is dat ook voor 40 uur, maar daar weten ze wel dat wij kinderen willen...... en de assistent bedrijfsleider vond dit niet erg..... nu moet ik wachten tot de bedrijfsleider er weer is van vakantie wat hij er van zegt... en anders... tja er is op het moment behoorlijk wat werk dus... en klinkt misschien stom, maar ik heb een vader met behoorlijk wat connecties....

oja mn baas had trouwens ook al een regeling voor mij, dat als ik minder wilde gaan werken had hij al een plaatst voor mij gevonden bij een andere Coop.... hij wilde alleen nogniet zeggen welke... ga morgen maar even vragen welke, dat was voor 28-32 uur!

waar zijn jullie allemaal??? kan ik eens een dagje meekletsen, is er niemand!

Dat zou wel beter zijn om minder te gaan werken. Bij mij op het werk weten ze nog niet dat we graag een kindje willen en ik denk dat ze er wel van op zouden horen. Richard is net van baan veranderd en gaat na de bouwvak beginnen. Ik heb een leuke baan dus ik blijf lekker zitten. Hoop voor je dat je snel een goede keuze kunt maken..

Hey wat vervelend allemaal met je baas. Je hebt nu dus een contract voor onbepaalde tijd en wanneer je zwanger wordt is je werkgever verplicht om je minder uur te geven. Hij kan je niet ontslaan daarvoor. Hij is in een minderheidspositie, want jij kan als hij dat niet toelaat in de ziektewet gaan. En dan kan hij je nog niet ontslaan. Maar omdat de werksfeer er nu niet beter op wordt zou ik zelf ook ergens anders gaan kijken. Bij die super de boer of de Coop, want dan kan je onbepaalde tijd contract overgenomen worden. Het ligt eraan waar dat is he? Als het te ver weg is had ik het ook niet gedaan.
Wat een vreslijke lul is hij zeg je baas. Je moet er niet meer van wakker leggen hoor, je vind wel een ander plekje. Hij wil gewoon van dat contract af!

Terug
Bovenaan