SYGE meiden 2

Hey Evelien, meid ik hoop dat het raak is voor je en dat het geen griepje is. Spannend hoor

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 10:35:11'));

Hey wat vervelend allemaal met je baas. Je hebt nu dus een contract voor onbepaalde tijd en wanneer je zwanger wordt is je werkgever verplicht om je minder uur te geven. Hij kan je niet ontslaan daarvoor. Hij is in een minderheidspositie, want jij kan als hij dat niet toelaat in de ziektewet gaan. En dan kan hij je nog niet ontslaan. Maar omdat de werksfeer er nu niet beter op wordt zou ik zelf ook ergens anders gaan kijken. Bij die super de boer of de Coop, want dan kan je onbepaalde tijd contract overgenomen worden. Het ligt eraan waar dat is he? Als het te ver weg is had ik het ook niet gedaan.
Wat een vreslijke lul is hij zeg je baas. Je moet er niet meer van wakker leggen hoor, je vind wel een ander plekje. Hij wil gewoon van dat contract af!

nou hij wil me juist wel graag houden maar dan voor 40 uur en niet zwanger zeg maar haha! maar ik wil dat niet meer... en hij kan wel van me af als ik parttimer word, weet niet hoe, maar het kan wel..... maar inderdaad de sfeer word er niet beter op en heb er geen zin meer in.... ik denk dat die andere coop die in nieuw amsterdam is, dat is nog niet zo ver....

Nieuw Amsterdam ken ik wel, daar ging ik weleens stappen toen ik stage liep bij 't Kuierpadtien. Je moet gewoon kijken wat het beste voor je is en waar je je goed bij voelt.

Mijn zus zit ook in de molen, ze is gister naar het ziekenhuis geweest. Daar hebben ze alles uitgelegd en ook dat het niet uitmaakt hoe vaak je klust. De zaadjes blijven hangen in het goede slijm van ons en als je dan weer gaat klussen komen er weer wat goede zaadjes bij en ga zo maar door. Dus als je drie dagen niet klust heb je net zoveel goede zaadjes als elke dag, want dan komt elke drie dag zaadjes bij tot je ongeveer net zoveel hebt. Haar vriend moest vanmorgen zijn zwemmers brengen en volgende week donderdag moeten ze klussen en dan moet ze vrijdag weer naar het ziekenhuis. Dan kijken ze in haar. Ze heeft een zware bevalling gehad en daarom kan het zijn dat er iets dicht is gaan zitten in de eileiders. Dus als dat zo is wordt ze gecurreteerd.

Ja die coop ken ik ook wel in Nieuw Amsterdam. Maar waar zit die super de boer dan? ALs die meer in de buurt zit?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 10:43:01'));

Ja die coop ken ik ook wel in Nieuw Amsterdam. Maar waar zit die super de boer dan? ALs die meer in de buurt zit?

dat is die in ommen, bij mn zusje.... lijkt me wel super, maar is zo ver weg....

hey evie, dan ging je vast naar twins of niet?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 10:41:38'));

Mijn zus zit ook in de molen, ze is gister naar het ziekenhuis geweest. Daar hebben ze alles uitgelegd en ook dat het niet uitmaakt hoe vaak je klust. De zaadjes blijven hangen in het goede slijm van ons en als je dan weer gaat klussen komen er weer wat goede zaadjes bij en ga zo maar door. Dus als je drie dagen niet klust heb je net zoveel goede zaadjes als elke dag, want dan komt elke drie dag zaadjes bij tot je ongeveer net zoveel hebt. Haar vriend moest vanmorgen zijn zwemmers brengen en volgende week donderdag moeten ze klussen en dan moet ze vrijdag weer naar het ziekenhuis. Dan kijken ze in haar. Ze heeft een zware bevalling gehad en daarom kan het zijn dat er iets dicht is gaan zitten in de eileiders. Dus als dat zo is wordt ze gecurreteerd.

jeetje dat lijkt me heel zwaar... hoe lang waren zij al bezig dan voor een tweede??

jeetje wat een gedoe zeg voor je zus maar wel goed dat ze er naar gaan kijken.Nou het is maar goed dat het niet uit maakt hoe vaak je klust. Wij hebben nu 2 dagen rust. Vanmorgen had ik weer zoveel slijm maar we hadden niet geklust, erg vreemd. Het was niet van dat draderige slijm maar heel voeibaar. Nog even een vraagje, hoelang blijven jullie liggen na het klussen zodat het zeg maar even in je blijft en goed naar binnen kan gaan zeg maar...Ik las op internet dat je 20 minuten! moest blijven liggen, nou dat doe ik echt niet hoor hoogstens een paar minuten, nog niet eens 5 denk ik..

Terug
Bovenaan