SYGE meiden 2

nou ik ook nog geen 5 minuten denk ik! ga wel proberen volgende ronde dan een kussen onder mn kont te leggen! Hoor marco nu al lachen haah!

Ja een kussen schijnt wel te helpen, ik denk dat Richard er ook wel om gaat lachen maar ja, alles voor de baby he? haha!

ja alles voor een baby! marco die zij gister al, als je wilt wachten met een kindje zodat je daar kan blijven werken vind ik het goed hoor! nou maar ik wil helemaal niet meer wachten....dan maar geen werk... komt vanzelf wel weer wat op mn pad denk ik dan....

tuurlijk, er is altijd wel werk maar ja het is toch wel een fijn gevoel als je wat hebt en ook wat vastigheid. Gaan jullie nog wat doen van het weekend?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 11:01:16'));

tuurlijk, er is altijd wel werk maar ja het is toch wel een fijn gevoel als je wat hebt en ook wat vastigheid. Gaan jullie nog wat doen van het weekend?

ja maar ja moet ik er dan met tegenzin blijven werken wetende dat ik niet parttime kan gaan werken??? 40 is me gewoon te veel....
wij gaan morgen grillen bij mn zusje en haar vriend en zouden zondag naar mn ouders op de camping (die zijn op vakantie) maar het weer ziet er nog niet zo best uit!

Het weer ziet er inderdaad niet zo best uit. Hopelijk blijft het vandaag wel droog want ik ben op de scooter. Wij gaan vanavond opassen op ons neefje van 1.5 jaar en morgen krijgen we visite. zondag hebben we een rust dag is ook weleens lekker.

jij woont een aardig eindje van je werk af of niet? dacht gister gelezen te hebben dat je 30 km had gefietst?

Terug
Bovenaan