SYGE meiden 2

ja ik ga zo ff boodschapjes halen en stofzuigen..... moet morgen nog werken, daarom vandaag vrij... bleghhhhh moet ik mn baas morgen een antwoord geven... denk dat ik dan toch naar die andere coop ga..... is mooi voor minder uur!

hai meiden daar ben ik ook weer......

vanochtend ff druk aan het leren geweest heb maandag examen BHV EHBO das best veel en moeilijker als dat blussen hahaha!!!

Hoe is het hier met iedereen???

dikke   XxX mariette

quote: Mariette21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 11:55:45'));

hai meiden daar ben ik ook weer......

vanochtend ff druk aan het leren geweest heb maandag examen BHV EHBO das best veel en moeilijker als dat blussen hahaha!!!

Hoe is het hier met iedereen???

dikke   XxX mariette

hey mariette! heel veel succes met je bhv! saai het dat theoriegedeelte??! Vond ik wel in ieder geval.....
is er verder nog iemand hier????

Hoi Suus,

Ik ben er nog hoor. nog maar een uur en dan lekker weekend, ben er echt aan toe. We hebben net gebak op en ben gelijk al weer misselijk, hopelijk hou ik het wel binnen.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 14:50:36'));

Hoi Suus,

Ik ben er nog hoor. nog maar een uur en dan lekker weekend, ben er echt aan toe. We hebben net gebak op en ben gelijk al weer misselijk, hopelijk hou ik het wel binnen.

Ben je lekker om 3 uur vrij? heerlijk joh! ik moet morgennog van 8 tot 18 werken bleghhhh en dat op zaterdag!
volgende week lekker kort weekje, alleen maandag woensdag en donderdag!!
jeetje het is hier nu slecht weer joh, regen en onweer en dat vind ik errug eng als ik alleen ben!

Het is hier gelukkig droog. Ik moet tot 4 uur werkenNu dus nog maar 3 kwartier. Balen joh dat je morgen moet werken.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2007 15:18:08'));

Het is hier gelukkig droog. Ik moet tot 4 uur werkenNu dus nog maar 3 kwartier. Balen joh dat je morgen moet werken.

bedoelde ook 4 uur oeps!!
shit het onweert hier nu behoorlijk........ vind ik echt heel eng hoor! stom he!
hoop dat het geen kwaad kan dat ik achter de laptop zit....
hoop toch dat het volgende week beter weer is hoor

Ik hou ook niet zo van onweer. Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken maar als het echt dichtbij komt vind ik het eng. Ik moest net plassen en kreeg echt een hele erge steek in mijn buik, echt raar..Ik hoop ook dat het volgende week beter weer is..we zullen zien..

Terug
Bovenaan