En Gerrie???? Wat vonden ze er van??????
Oh wat hebben wij hier gister slecht weer gehad joh! Het onweerde gigantisch, het hing precies boven ons joh! echt flitsen en gelijk dikke donderslagen! Doodeng! Ben blij dat ik niet alleen thuis was!
Heb gister gewerkt, kwam er pas om half 7 weg! Mn baas was benieuwd naar mn antwoord, het gezegd dat ik wel interesse had in dat andere filiaal! Had ie niet verwacht en gehoopt! Hij hoopte dat ik zou zeggen dat ik fulltime zou blijven werken! Maar dat wil ik niet meer, heb ook uitgelegd waarom, en hij snapte het wel, maar vond het heel jammer en zou nog kijken of hij toch nog iets kon doen in ons eigen filiaal, maar denk het niet!
Het was trouwens niet in Nw Adam, maar in Schoonebeek, kenne jullie dat?
Mn zusje gaat dinsdag ook nog even bij haar op t werk zeggen, dat ik toch nog wel belangstelling heb om daar te werken, dus allemaal nog even afwachten. Mn baas wou in ieder geval dat ik nog wel bleef tot na de vakanties om nog een nieuwe te zoeken en in te werken..... Dus tot augustus ben ik zowiezo nog daar.... En daarna, tja dat is voor mij ook nog een verrassing....
Jullie zullen wel denken waarom blijf je daar niet gewoon, maar ik wil echt niet meer fultime werken, mijn werk is namelijk best zwaar (zwaar en veel tillen en bukken enzo) en ik wil niet het risico lopen dat het weer op mn rug slaat..... ik zal daar namelijk altijd last van blijven houden.... en daarnaast wil ik gewoon wat meer tijd voor mezelf en voor marco.... ik werkte namelijk 2 avonden in de week tot laat en marco heeft 2 avonden in de week school en is er dan ook pas om half 11 weer... dus wij leefden dan echt een beetje langs elkaar heen.... en dat wil ik niet meer....
nou heel verhaal weer!
ik ben morgenochtend vrij, dus kom dan denk ik nog wel ff kijken als ik tijd heb!
Liefs SUus