SYGE meiden 2

heb net even mijn banner weer opgezocht en daar stond nog 5 dagen tot de redday, dat zou dus vrijdag zijn! zul je zien dat ik net op onze date ongesteld word! he bah!
vinden jullie ook dat het nu elke keer zo lang lijkt te duren voordat je weer ongesteld word (of niet!) en toen we nog niet bezig waren dat het elke keer weer veel te snel leek te zijn!

Goedemorgen meiden!

Alles goed? Met mij wel, op wat buikpijn na. Gister kwamen die vrienden van ons langs en wat denk je...ze is in verwachting van haar tweede..Ik baalde wel waarom zij wel wel wij niet..Maar ja, ik ben wel blij voor ze hoor.

Vandaag lekker dagje thuis lekker rommelen. Misschien dat we vanmiddag nog even gaan toeren op de scooter. Gister was ik met mijn schoonmoeder en schoonzus naar een indoor speeltuin geweest, erg leuk. Ze hebben zo'n leuk jochie, als ik daar mee bezig ben wil ik helemaal graag een kind. Onze tijd komt nog wel..we zijn nog jong, haha! Nou ik ga nog even op mijn mail kijken en dan zo even een broodje eten. Fijne zondag en ik ben er morgen weer!

Liefs evelien

En toen was het al weer maandag en geen weekend meer...... bah wat gaat dat toch snel als je zaterdags ook hebt gewerkt...... maar ik ben vanochtend vrij en morgen ook weer!

Gister zijn we bij mijn ouders geweest, die zijn op vakantie, zitten op de camping. gelukkig was het gister eerst nog heel lekker weer, tegen half 5 ofzo begon het te regenen en toen gingen wij ook net naar huis!
Ik ga nu zo eerst even naar de markt, fruit halen en even wat boodschapjes doen en dan ben ik er straks weer oke?!
Jeetje wat klink ik zo oubollig dat ik naar de markt ga haha! Nou ja daar hebben ze altijd heel lekker fruit en wij eten nogal veel fruit!
Meiden tot straks!

Goedemorgen meiden,

Inderdaad het is weer maandag.....Ik moet de hele week werken, onee, vrijdag natuurlijk vrij, heb er echt zin in! Ries en ik hebben besloten om zaterdagochtend te gaan testen, echt spannend! Ik ben vandaag weer misselijk, echt balen. Ik heb ook heel vaak steken links onder in mijn buik..niet echt lekker. Misschien dat het ongi krampen zijn. Nou fijne dag allemaal!  

Goedemorgen meiden!!!

Ik ben zo blij!! Mijn schoonouders reageerden echt helemaal happy!
Ze vinden het echt heel leuk. We hadden natuurlijk dubbel leuks nieuws, want én zwanger én we gaan volgend jaar juli trouwen. Had ik dat trouwens al verteld?

Mijn schoonmoeder wil gelijk een nieuwe kinderwagen kopen, want het tweede kindje moet wat haar betreft in een nieuwe wagen liggen. Dus ze begon dat ze deze zaterdag wel naar Breda zou willen enz.
Hahahahah echt heel leuk. En helemaal al besproken hoe we het gaan doen met Jerrel als de bevalling begint enzo.
Ze zei dat we het nu "met z'n vieren" doen en dat we het niet alleen doen.
Echt heel fijn.
Ze wil er deze keer echt van genieten zei mijn schoonmoeder.
Het zijn nu écht een opa en oma, das wel heel fijn hoor. Het geeft zó'n goed gevoel!!

Dus mijn weekend was helemaal top!!
En bij jullie? We hadden wel veel regen. Gisteren wilden we nog wandelen, maar onderweg begon het te regenen, dus we zijn de auto nooit uitgekomen. Eenmaal thuis ben ik samen met Jerrel in slaap gevallen op de bank. Wel heel gezellig zo saampjes.

Nou ik werk vanochtend tot 12.30 uur, dus ik ben er heel de ochtend.

Liefs Gerrie.

ps: nog vier dagen!! Hoop dat het vrijdag lekker weer is............Zucht.

Hoi Gerrie,

Wat leuk joh dat je schoonouders zo blij waren. Wij hebben gister een lekker dagje rust gehad. We zouden nog gaan toeren op de scooter maar het begon te regenen dus toen zijn we maar even naar mijn schoonouders gegaan. Daar hebben we de vakantie geboekt, we gaan naar Oostenrijk, wandelen in de bergen. Voordat we daar naartoe gaan willen we nog in Nederland, waarschijnlijk Groningen of Friesland, gaan kamperen. Nou ik ga weer even aan het werk want het is druk hier.

Liefs Evelien

goedemorgen! ik ben weer terug van de markt! haha! zit nu lekker achter een vers gepest glas grapefruitsap!

Hey gerrie geweldige reactie van je schoonouders joh!
wat lief van die kinderwagen!
hey hebben jullie het al aan jerrel verteld of nog niet? ben benieuwd hoe hij het gaat vinden! lekker een speelkameraadje haha!
oooh ik hoop dat het vrijdag ook een beetje lekker weer is, de voorspellingen zijn nog niet al te best he?! veel regen en koud ook nog! straks moeten we de winterjas weer tevoorschijn halen hhihi!

Terug
Bovenaan