SYGE meiden 2

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 09:30:08'));

Hoi Gerrie,

Wat leuk joh dat je schoonouders zo blij waren. Wij hebben gister een lekker dagje rust gehad. We zouden nog gaan toeren op de scooter maar het begon te regenen dus toen zijn we maar even naar mijn schoonouders gegaan. Daar hebben we de vakantie geboekt, we gaan naar Oostenrijk, wandelen in de bergen. Voordat we daar naartoe gaan willen we nog in Nederland, waarschijnlijk Groningen of Friesland, gaan kamperen. Nou ik ga weer even aan het werk want het is druk hier.

Liefs Evelien

ooh evelien, lekker vooruitzicht he als de vakantie is geboekt! wanneer gaan jullie?
hey waarom ga je niet in drenthe kamperen, het is hier zoooooooo mooi! (ahum....)
marco zal wel heeel graag met jullie mee willen denk ik, hij is helemaal verzot op oostenrijk! ik vind het ook heel mooi, maar wil er liever heen in de winter om te skieen.... zomers trekt het mij niet zo weet niet waarom eigenlijk.... maar volgend jaar gaan we waarschijnlijk wel die kant op, moet hem natuurlijk ook een keer zn zin geven!

Hai hai!!

Ja Jerrel weet het al hoor. Ik heb het afgelopen vrijdag verteld. Ik wil het er veel met hem over hebben. Hij vind het heel leuk en hoopt op een "meisje broertje".
Hahahaha lief he? Maar hij vind het wel leuk dat mama een baby in de buik heeft. Nu nog in ieder geval.

Hey Evelien, wat lekker dat je de vakantie geboekt hebt! Leuk man Oostenrijk, lijkt me een mooi land hoor in de zomer. Ik ben toch helemaal weg van bergen.

Ik hoop inderdaad ook dat het lekker weer is vrijdag, in ieder geval droog ofzo.......Ach we zien het wel. We maken er in ieder geval een gezellige dag van!
Ik wil zo tegen etenstijd weer terug zijn, dus dan zal ik ongeveer drie uur weer vertrekken.
Maar dan hebben we nog genoeg tijd he??

Meiden, gezellig!

Hallo meiden,

Wat een verhalen weer om te lezen!

Hey Suus, maar Schoonebeek is nog dichterbij dan Nw. amsterdam voor jou toch? Wat grappig dat je baas een beetje terugkrabbelde, straks komt ie met een parttime baan voor jou op je eigen plekkie!

Hey Gerrie, wat lief zeg van je schoonouders! Ja ik ben ook benieuws of je het Jerrel ook hebt verteld? En een mooie nieuwe kinderwagen! Super hoor!

Hey Evelien, wat spannend zeg. Steeds misselijk, je zou toch zeggen.... !

Ik ben bang dat ik er haast niet ben vandaag, want ik heb het druk druk druk.... Dat is even een goed teken voor mij! We hebben dit weekend lekker niks gedaan. Beetje rondrijden zaterdag, even naar de winkel een nieuwe stofzuiger halen. Mijn oude heeft het begeven, net als de wasmachine! Het is alleen jammer dat we er geen internet hebben, dan had in het weekend nog even hier kunnen kijken.

Liefs Yvonne

Ik ben nog nooit in de zomer in Oostenrijk geweest dus ik ben benieuwd.

Ik hoop ook dat het vrijdag lekker weer is maar de verwachtingen zijn niet zo best, ach we zien wel. Ik wil ook met etenstijd weer terug zijn hoor en van 11 tot 15.00 uur is toch bestwel lang. Komen jullie allemaal met de trein?

Wat lief zeg! En kan hij goed geheimpjes bewaren? Als je zo met hem om gaat, dan bouwt hij een goeie band op met de baby, dat is leuk!

Ja, Suus en ik wilden ook om drie uur weer vertrekken, omdat we dan net voor de files aan zijn. Ik hoop ook echt dat het dan niet slecht weer is! Anders gaan we gewoon in het overdekte gedeelte lopen! Is ook leuk.

Ja oostenrijk is heel mooi, mijn ouders zijn er geweest en daar heb ik veel foto's van gezien.

Suus en ik gaan met de auto, ik haal haar s'morgens op en dan tuffen we naar Utrecht!

haha een meisje broertje! lief! kan hij het voor zich houden denk je??

ja nou misschien ben ik zelf een beetje te fel geweest over mn baas! zoals hij zaterdag zei wou hij me graag houden.... had hij ook op gerekend dat ik zou blijven! nou wil best blijven maar niet meer voor 40 uur! 34 ofzo wil ik eerst graag.... maar ja weet niet of dat er in zit.... vanmiddag weer een gesprekje!
en ja schoonebeek is nog iets dichter bij, 10 minuten met de auto, maar ja dan moet ik dus wel weer een auto aanschaffen..... we hebben er net 1 weggedaan een paar maand geleden! pfffff
als ik voorlopig wel kan blijven en hij wil van me af als ik parttime wil gaan werken ivm zwangerschap, dan kost hem dat in ieder geval wel geld, hij kan dan niet zomaar van me af..... zie ik dan wel weer verder...

Terug
Bovenaan