SYGE meiden 2

haha ik geloof dat marco geloofd dat ik dan een sms krijg van die andere yvonne, heeft ie volgens mij helemaal niet door dat jij dat bent!
en laatst had ik het over dat gerrie zwanger is, zegt ie wie is gerrie?? terwijl ik dat allang had uitgelegd! hij vond het wel heel leuk dat er 1 van ons zwanger is!

Hey kletskousen!!
Ik ben even koffie drinken en gelijk loop ik alweer achter! hahahaha.
Kevin die weet ook al van jullie en die vond het ook heel leuk dat ik meteen met jullie smste toen ik getest had. En hij vind het wel heel leuk dat ik vrijdag naar jullie toe ga.

Ik wil graag thuis bevallen. Maar we moeten eerst nog even kijken of dat gaat lukken. Ik moet op controle blijven bij mijn huisarts. De verloskundige gaat niet omdat ik in een dorp woon. Hij gaat bekijken (inwendig ) of ik wel breed genoeg ben. En dan wordt in de gaten gehouden of het kindje wel goed indaalt enz. Als dat niet zo is, dan is het verstandiger dat ik poliklinisch beval in het ziekenhuis. En als het echt niet indaald en ik ben echt heel smal, dan moet ik misschien wel gelijk een keizersnee. Dus het is nog even afwachten. Maar het liefst gewoon lekker thuis.

En ik ga inderdaad even kijken voor iets voor het babietje. Maar geen grote aankopen hoor, die komen nog!
Hahahaha.

Hoop zo dat jullie allemaal zwanger zijn. Wie weet Suus, miss was het toch wel raak bij jou. Je weet maar nooit.
Yvonne, wanneer heb jij nou weer NOD?

16 juli is mijn NOD. Mijn klusperiode is weer aangebroken!! Dit weekend is mijn eisprong, dus ben benieuwd. Ik ga niet mijn temp. bijhouden deze ronde, want dat heeft niet zoveel nut. Bij mijn ongi daalde hij pas de tweede dag, terwijl ik verwachte de avond ervoor en ik weet dat mijn eisprong  aankomend weekend is. Dus geen getemp. meer! Haha, we zien wel wat het wordt deze ronde!

nou ik heb geen goed gevoel bij deze ronde..... maar heb wel ontzettend zin om vrijdag babydingetjes te gaan bekijken hoor!
ik ga er ook zo vandoor, wil nog even de badkamer schoonmaken en dan even eten en dan aant werk, blegh vind ik niks aan als ik alleen maar smiddags hoef...... dan kom je zo raar in de dag vind ik altijd...
en dan ben ik om 1800 vrij en dan kom ik thuis en dan is mijn lieverd er ook als het goed is want hij heeft vakantie van shcool! whoeoe dan is ie lekker savonds weer thuis! alleen moet hij waarschijnlijk de rest van de week savonds overwerken, das wel weer minder dan...
nou meiden tot snel maar weer!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:57:10'));

Hey kletskousen!!
Ik ben even koffie drinken en gelijk loop ik alweer achter! hahahaha.
Kevin die weet ook al van jullie en die vond het ook heel leuk dat ik meteen met jullie smste toen ik getest had. En hij vind het wel heel leuk dat ik vrijdag naar jullie toe ga.

Ik wil graag thuis bevallen. Maar we moeten eerst nog even kijken of dat gaat lukken. Ik moet op controle blijven bij mijn huisarts. De verloskundige gaat niet omdat ik in een dorp woon. Hij gaat bekijken (inwendig ) of ik wel breed genoeg ben. En dan wordt in de gaten gehouden of het kindje wel goed indaalt enz. Als dat niet zo is, dan is het verstandiger dat ik poliklinisch beval in het ziekenhuis. En als het echt niet indaald en ik ben echt heel smal, dan moet ik misschien wel gelijk een keizersnee. Dus het is nog even afwachten. Maar het liefst gewoon lekker thuis.

En ik ga inderdaad even kijken voor iets voor het babietje. Maar geen grote aankopen hoor, die komen nog!
Hahahaha.

Hoop zo dat jullie allemaal zwanger zijn. Wie weet Suus, miss was het toch wel raak bij jou. Je weet maar nooit.
Yvonne, wanneer heb jij nou weer NOD?

ben je van jerrel wel gewoon bevallen dan? of toen ook keizersnee?

Oh spannend!!
Maar neit teveel klussen dan he?? Onthouding is het beste en dan tijdens het weekend om de dag ofzo. Das echt beter hoor, dan weet ik zeker dat het zo raak is bij jullie!!

Wie vroeg nou trouwens of ik kwaaltjes had? Weet het niet meer.
Maar in ieder geval, ik heb last van mijn onderrug, bandenpijn en van mijn buik onderin. Van die vervelende ongesteldheidspijnen een beetje.
Dan rekken die banden op. En k heb vlagen van een klein beetje misselijkheid. Als het hier bij blijft, dan ben ik super blij!!
En ik moet héél veel plassen. Mijn borsten zijn al zwaarder.
Dat was het vooralsnog wel een beetje.
Ik zal snel tonen denk ik, want mijn buik is natuurlijk al een beetje opgerokken van de eerste, dus dan zie het sneller.

Nee van Jerrel geen keizersnee, maar dat had dus eigenlijk wel gemoeten. HIj was nie ingedaald en ik kreeg dus ook geen persweeën. De gyneacoloog had een keizersnee moeten gaan doen, maar ik "moest maar gewoon gaan persen".
Vervolgens is mijn zoontje er van een eind met de vacuümpomp uitgetrokken en dat is gewoon slecht. Ik wil nu géén kunstverlossing meer, daar ben ik heel strikt op!
Of natuurlijk of keizersnee, niets er tussen in.
Het was gewoon een beetje een traumatische gebeurtenis en dat is écht niet leuk.

Hopelijk kan ik nu gewoon lekker in mijn eigen huisje en bedje bevallen.......

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 11:13:12'));

Nee van Jerrel geen keizersnee, maar dat had dus eigenlijk wel gemoeten. HIj was nie ingedaald en ik kreeg dus ook geen persweeën. De gyneacoloog had een keizersnee moeten gaan doen, maar ik "moest maar gewoon gaan persen".
Vervolgens is mijn zoontje er van een eind met de vacuümpomp uitgetrokken en dat is gewoon slecht. Ik wil nu géén kunstverlossing meer, daar ben ik heel strikt op!
Of natuurlijk of keizersnee, niets er tussen in.
Het was gewoon een beetje een traumatische gebeurtenis en dat is écht niet leuk.

Hopelijk kan ik nu gewoon lekker in mijn eigen huisje en bedje bevallen.......

owja sorry was ik even vergeten, had ik al een keer gevraagd he?!
ik weet nog niet wat ik wil, aan de ene kant graag thuis, want dan ben je al lekker thuis met je eigen spulletjes maar aan de andere kant, ziekenhuis hebben ze alles bij de hand als er wat is.... ach ik hoef me hier nog niet druk over te maken! eerst maar eens zwanger worden he!
nou ik ga nu echt anders kom ik nog te laat op het werk haha!
veel plezier nog enwerkze entot morgen!

Terug
Bovenaan