SYGE meiden 2

Ja, ik hoop dat je daar eerst kunt blijven! Dan ben je eerst weer even een tijdje vooruit!
Ik ben benieuwd hoe dat gesprek verloopt vanmiddag! Laat het maar even horen!

Ik wil Jerrel ook bij de geboorte aanwezig laten zijn. Niet de hele bevalling daaraan voorafgaand, maar echt het moment dat het babietje eruit komt.
We hebben al afgesproken met mijn schoonouders dat Jerrel naar hen gaat zodra het begint en dat we bellen tegen dat het babietje geboren gaat worden, dan komen ze met z'n drieën terug en dan mogen mijn schoonouders ook bij de geboorte zijn.
Althans, dat is nu de planning, hoe dat gaat als ik ook echt bezig ben is nog te bezien natuurlijk.
Het kan misschien wel helemaal anders lopen he?

Ik heb net mijn routeplanners uitgeprint voor vrijdag. Ik ga met de trein in ieder geval. Heen ga ik met de   trein van 8.28 uur naar Utrecht centraal, das de goeie toch?
En dan terug ga ik weer weg met de trein van 14.38 uur, dan ben ik 17.05 terug en dan kan ik mooi nog met de bus van 17.15.
Vandaar.
Maar das nog een behoorlijke tijd inderdaad.
Komt helemaal goed. Spannend, maar wel heel leuk hoor meiden!!

Hey Evie, wanneer had je nou eigenlijk je NOD? 4 juli toch??
En jullie gaan zaterdag toch al testen? Jeetje meis, ik heb echt nog steeds het gevoel dat het raak is hoor bij jou deze keer. Misselijk en die steken, dat had k namelijk ook.
Nou wie weet, ben wel errug benieuwd!! Doe je ook sms'en dan zaterdag??

En Suus, je hebt je NOD vrijdag?? Jeetje das helemaal spannend!!
Wanneer wil je testen?? Ook zaterdag?? Hahahhaah leuk man.
Wel sms'en he???

Liefs Gerrie.

Ik ga zaterdag testen en natuurlijk sms ik. Ik heb ook het gevoel dat het raak is maar ja, we wachten af.

Utrecht centraal is inderdaad het goede station. Ik heb er echt zin in, ben zo benieuwd naar jullie!

Meiden ik ben even weer aan het werk, ik kijk nog wel even weer aan het eind van de dag denk ik.

Gerrie wat leuk zeg! Ik denk dat het voor Jerrel wel heel bijzonder is zo, een  'meisje broertje' geboorte! Haha !

En ja meiden wel even sms-en als jullie een test gaan doen!
Suus, wanneer ga jij testen als je ongi niet komt vrijdag?

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:20:20'));

Ik wil Jerrel ook bij de geboorte aanwezig laten zijn. Niet de hele bevalling daaraan voorafgaand, maar echt het moment dat het babietje eruit komt.
We hebben al afgesproken met mijn schoonouders dat Jerrel naar hen gaat zodra het begint en dat we bellen tegen dat het babietje geboren gaat worden, dan komen ze met z'n drieën terug en dan mogen mijn schoonouders ook bij de geboorte zijn.
Althans, dat is nu de planning, hoe dat gaat als ik ook echt bezig ben is nog te bezien natuurlijk.
Het kan misschien wel helemaal anders lopen he?

Ik heb net mijn routeplanners uitgeprint voor vrijdag. Ik ga met de trein in ieder geval. Heen ga ik met de   trein van 8.28 uur naar Utrecht centraal, das de goeie toch?
En dan terug ga ik weer weg met de trein van 14.38 uur, dan ben ik 17.05 terug en dan kan ik mooi nog met de bus van 17.15.
Vandaar.
Maar das nog een behoorlijke tijd inderdaad.
Komt helemaal goed. Spannend, maar wel heel leuk hoor meiden!!

Hey Evie, wanneer had je nou eigenlijk je NOD? 4 juli toch??
En jullie gaan zaterdag toch al testen? Jeetje meis, ik heb echt nog steeds het gevoel dat het raak is hoor bij jou deze keer. Misselijk en die steken, dat had k namelijk ook.
Nou wie weet, ben wel errug benieuwd!! Doe je ook sms'en dan zaterdag??

En Suus, je hebt je NOD vrijdag?? Jeetje das helemaal spannend!!
Wanneer wil je testen?? Ook zaterdag?? Hahahhaah leuk man.
Wel sms'en he???

Liefs Gerrie.

Nou ik denk niet dat ik hoef te testen deze keer hoor, was ziek tijdens mn ei weet je nog!? de laatste keer voor mn ei was 5 dagen ervoor dus dat wordt hem niet deze ronde! op naar ronde 3!

Jeetje jullie hebben er al druk over nagedacht he?! dacht dat ik de enige was die over van alles al aan het nadenken is! terwijl ik nog niet zwanger ben!
ga je trouwens in het ziekenhuis of thuis bevallen? of weet je dat nog niet?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:28:05'));

Meiden ik ben even weer aan het werk, ik kijk nog wel even weer aan het eind van de dag denk ik.

Gerrie wat leuk zeg! Ik denk dat het voor Jerrel wel heel bijzonder is zo, een  'meisje broertje' geboorte! Haha !

En ja meiden wel even sms-en als jullie een test gaan doen!
Suus, wanneer ga jij testen als je ongi niet komt vrijdag?

nou denk dat het niet nodig is om te testen deze keer..... maar anders probeer ik wel een paar dagen te wachten, misschien dinsdag, want dan ben ik vrij en alleen, wil namelijk alleen testen haha!

Ja, dat doe ik ook denk ik. Ik heb een boekje gekocht voor ray als het raak is dan krijgt hij die. "101  ideeën om een  speciale pappa te zijn" Heel leuk klein boekje.

Terug
Bovenaan