SYGE meiden 2

We gingen net broodjes bestellen bij de bakker. Ik nam een broodje filet american, bedacht ik me later inenen dat ik dat beter niet kon nemen in het geval dat...dus toen maar een broodje gezond genomen, was ook erg lekker. Hebben jullie ook al een broodje op?

Haha, ja dat is grappig, dat had ik vorige week net zo! Ik heb net broodje ei gegeten met mijn mannetje. Even snel tussendoor en ga nu eerst zo even een kopje koffie drinken bij hem.

.....het wordt doorwerken vanvond voor mij!!! Ik heb het zo druk en wil donderdag niet een slecht gevoel hebben omdat ik vrijdag vrij ben. Ik wil lekker vrij zijn, dus en dat gaat nu ook wel gebeuren hoor al moet ik een paar avonden overwerken!!

Balen joh, Yvonne dat je vanavond moet werken. Ik ga vanavond lekker sporten en als ik dan thuis ben nog even de bank hangen. Voordat ik ga sporten moet ik nog even strijken, erg ligt een hele berg, blehh! Ries heeft beloofd dat hij zou helpen dus dat scheelt wel. Ik had toch verteld dat Ries er niet echt in geloofde dat ik zwanger was, nou kreeg ik net een berichtje dat hij ook dacht dat het raak zou zijn omdat ik zo misselijk was en steken in mijn buik had. Wel erg leuk dat hij nu ook erin geloofd. Het zou wel een tegenvaller zijn als ik nu een negatieve test heb..Nou ik ga nog even drie kwartier doorwerken en dan lekker naar huis. We eten kip met kladerdeeg, hmm! Nou alvast een fijne avond alelmaal en tot morgen!

Kus Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 16:15:51'));

Balen joh, Yvonne dat je vanavond moet werken. Ik ga vanavond lekker sporten en als ik dan thuis ben nog even de bank hangen. Voordat ik ga sporten moet ik nog even strijken, erg ligt een hele berg, blehh! Ries heeft beloofd dat hij zou helpen dus dat scheelt wel. Ik had toch verteld dat Ries er niet echt in geloofde dat ik zwanger was, nou kreeg ik net een berichtje dat hij ook dacht dat het raak zou zijn omdat ik zo misselijk was en steken in mijn buik had. Wel erg leuk dat hij nu ook erin geloofd. Het zou wel een tegenvaller zijn als ik nu een negatieve test heb..Nou ik ga nog even drie kwartier doorwerken en dan lekker naar huis. We eten kip met kladerdeeg, hmm! Nou alvast een fijne avond alelmaal en tot morgen!

Kus Evelien

Ach ja, ik ben dan wel lekker gerust vrij vrijdag! Oh wat spannend is het ook he? Mooi dat je mannetje het nu ook zo voelt. Wij hebben dat ook een keer gehad samen en dat is zo lekker fijn. Alleen kwam mijn ongi en ja dat was een grotere teleurstelling dan de andere rondes. Echt niet fijn! Ik hoop dat het bij jou echt komt omdat het raak is! Het lijkt er ook zo op! Kun je nog wel wachten met testen? Ik ben zelf ook zo ongeduldig als wat. Nou sport ze vanavond(..en strijken!) en eet smakelijk

Goedemorgen meiden!

Hoe gaat het met jullie? Met mij is alles goed. Gister lekker 2 uur gesport. Vanavond ga ik maar weer denk ik. Dan heb ik woensdagavond lekker vrij en dan kan ik donderdagavond weer gaan. Ik heb ook al mijn was gestreken dus dat is ook lekker opgeruimd. Het is erg druk op mijn werk dus ik ga maar snel beginnen.

Liefs evelien

Goedemorgen meiden!

Ik zit nu te wachten op mn pa, want gaan naar het CWI, moet een uitkering aanvragen en misschien ook nog mn ontslag aanvechten.... snap er alllemaal niets van, maar Yvonne heeft me een beetje wegwijs gemaakt....
Mn baas heeft dus besloten mn contract niet te verlengen omdat ik niet terug mocht naar 35, maar 40 moest blijven werken! Dus ik heb deze week al mn laatste week! Dus als we elkaar vrijdag zien, ben ik werkloos.....Vind ik een heel raar idee.....
Het is ook niet allemaal even netjes volgens de regels gegaan.... hij kwam er ook behoorlijk laat mee, terwijl hij me een aantal weken geleden had gezegd dat het wel goedkwam als ik iets minder ging werken..... pffff bazen!
Nu dus druk op zoek naar wat anders.... alleen weet ik niet wat ik dan wil, wil ik wel in de supermarkten blijven? Ik weet het niet...
Nou jullie krijgen verslag als ik er weer ben!

X Suus

Hey Suus!

Jeetje, wat is dat nou van jouw baas? Dat kan die niet zomaar maken hoor? Hij had dan op tijd aan moeten geven dat hij jouw contract niet verlengd. En een mondelinge toezegging is een toezegging, die heeft ook rechtsgeldigheid.
Laat je niet afschepen hoor, doe er maar wat aan!!

Wat heb je voor diploma's? Dan kun je misschien nog wat anders gaan doen.
Maar laat je niet zomaar ontslaan omdat je minder wilt werken hoor, dat mag hij niet eens.
Wat vervelend voor je meid. Ik heb zelf ook wel eens in een nare situatie met een werkgever gezeten en das geen pretje!
Maar kop op he??!!

Ik ben vanochtend weer aan het werk. Heel de dag, bleeh.
Is het bij jullie ook zo'n rot weer?? Bij ons wel hoor. Vooral vanacht. Hoop dat het vanmiddag nog wat opklaart.

Evie, ben echt benieuwd voor jou hoor. Ik hoor het wel he zaterdag? En wel met je eerste urine testen he 's ochtends?

Gisteren hebben we mijn bevalling nog een keertje bekeken, was wel weer leuk. Ik heb wel weer zin in zo'n klein frummeltje. Jerrel heeft ook mee gekeken, was wel leuk.

Knuf Gerrie.

Terug
Bovenaan