SYGE meiden 2

oja wou ik nog even delen! donderdagavond waren wij even de stad in geweest met mn zusje en haar vriend..... hier zit een hele leuke tassen winkel en die verkoopt sinds kort ook tassen enzo van oilily, kennen jullie dat? daar ben ik helemaal verliefd op dus wou er even kijken wat ze er allemaal van hadden..... toen waren we daar en zag ik een beautycase van oilily! heb ik m van mn lieverd gekregen omdat ik een beetje down was door dat gedoe met mn werk! lief he! terwijl hij het echt verschrikkelijk vind! ik ben er heel blij mee en wil ook als het zover is de luiertas van oilily haha!

Ik ben echt benieuwd en vind jullie NOD net zo spannend als die van mezelf! Grappig he, dat vond ik ook met Gerrie toen zij ging testen. Ik lag toen nog in bed, maar direct toen ik wakker was heb ik gekeken en gesms't. haha Ray zij al wat ben jij nou aan het doen!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:32:00'));

Ja, dat doe ik ook denk ik. Ik heb een boekje gekocht voor ray als het raak is dan krijgt hij die. "101  ideeën om een  speciale pappa te zijn" Heel leuk klein boekje.

wanneer ik positief test koop ik het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van kluun! vind zijn boeken helemaal geweldig!
heb laatst ook al van die schattige rompertjes gekocht waarop staat I look like my dad, die krijgt hij dan ook!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 10:34:19'));

Ik ben echt benieuwd en vind jullie NOD net zo spannend als die van mezelf! Grappig he, dat vond ik ook met Gerrie toen zij ging testen. Ik lag toen nog in bed, maar direct toen ik wakker was heb ik gekeken en gesms't. haha Ray zij al wat ben jij nou aan het doen!

haha marco zegt ook steeds met wie ben je aan het smsen? dan zeg ik met yvonne, want heb ook nog een vriendin die yvonne heet haha! weet hij niet wie ik bedoel!

Haha, ja dat kan ik me dan voorstellen Suus. Ik heb ook wel een beetje tassentik! We kunnen in Utrecht wel even goed kijken naar babyspullen, want Gerrie gaat toch iets leuks kopen. Ik koop verder niks, anders kijk ik er steeds tegenaan als ik niet zwanger ben. Maar wel kijken naar die mooie spulletjes!

Haha ja dat is grappig he? Ray vind het wel grappig allemaal! haha, die zegt al dat ik een sms heb van jou als  mijn telefoon op tafel ligt en ik heb het niet gezien.

Wat lief zeg dat je die beautycase van hem kreeg. Ik ken die oilily tassen wel, erg leuk! Nou ik ga weer even werken hoor meiden. Ik ben er vanmiddag nog wel even.

Liefs evelien

Terug
Bovenaan