SYGE meiden 2

Hallo lieve meiden!

Ik heb zo de indruk dat er vandaag weinig gewerkt is en veel gekletst!!!
Tja het is een hele toestand hoor met mijn werk, maar weet je wat het is, ik kan er wel werk van gaan maken, maar ik wil daar toch niet meer werken... en tja ik kan ook niet goed uitleggen wat voor iemand mijn baas is, die zet toch alles naar zijn eigen hand, en ik heb mondeling dus toegezegd dat ik niet meer wil blijven omdat ik niet de kans krijg om minder te werken..... Ik hoop zo dat ik Ommen mag werken!
Pf nog maar 2 dagen en dan ben ik er al weg! moet het dus morgen nog vertellen aan mn collega's! die zullen wel opkijken!
Tja en wat een gedoe zeg met dat CWI..... wat een geregel, daar houd ik helemaal niet van joh!

Ik duim ook voor je Evelien dat je zwanger bent! maar jij kan toch pas 4 juli testen? las net ergens dacht ik dat je zaterdag al gaat testen??
Hey Yvonne zou dan wel leuk zijn als wij dan ook tegelijk zwanger zijn he!
Oja mijn mannetje is 26 en word in januari 27!
Ik heb mega zin in vrijdag even wat anders aan mn kop! Heb even mn zwager gevraagd wat Zeeuwse bolussen zijn (hij is namelijk banketbakker! erg handig hoor altijd lekker gebak hihih!) maar hij kon me niet echt verder helpen, t enige wat ie zij was een soort koffiebroodje denk ik.... maar toen zij mn zusje dat ze ze ook bij Bakker Bart verkopen dus ga er donderdag daar 1 proberen en dan vergelijken met de echte Zeeuwse haha!
Nou meiden, nogmaals bedankt voor jullie medeleven, erg fijn! En Yvonne, bedankt dat jij het hier even uitgelegd hebt! Scheelt mij weer.... heb even geen zin meer om weer het hele verhaal te doen, snappen jullie dat? Niet om julli ehoor, maar heb gewoon geen zin meer om er nog meer woorden aan vuil te maken, wil er gewoon zo snel mogelijk vanaf en t vergeten! en hopelijk snel te kunnen beginnen in Ommen haha!

Tot snel!
X

Goedemorgen meiden!

Zo het is alweer woensdag nog maar 2 daagjes werken! Ik heb veel te doen vandaag dus zou wel niet zoveel meekletsen. Nou een fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Goedemorgen allemaal!

Suus, meis ik vind het echt een gedoe hoor. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je snel ander werk vind!!
We hebben nu twee dingen om voor te duimen voor jou: dat je snel werk vind en dat je snel zwanger bent! hahahahaha.
Maar komt vast goed.

Ik ben net dus voor de eerste keer van deze zwangerschap naar de huisarts geweest. Echt heel leuk. Stelde niet zoveel voor hoor.......Hij heeft mijn uitgerekende datum uitgerekend, hij kwam op 18 februari en ik kwam op 19 februari, dus ik zat er niet ver naast.
Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de termijnecho. Ik doe vanmiddag even bellen en moet dan een afspraak maken voor over 3 weken. De eerste echo moet gemaakt tussen de 8 en 10 weken. Dus dat komt wel goed.
Ik vind het zo leuk!! Echt heel spannend!!

Alleen misschien gaat de kinderafdeling van het ziekenhuis in Vlissingen weg en dan moet ik poliklinisch bevallen in Goes. Ja zegt jullie miss niet zoveel, maar dat zou sowieso de optie tot thuisbevallen wegnemen. Maar dat weten we pas zeker na de zomer.
Dus dat zien we nog wel.....
Jee!!

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Hallo meiden,

Hier ben ik even weer. Suus ik begrijp je wel hoor. Hele vervelende situatie is het, maar hou er rekening mee dat als je zelf toestemt met je ontslag dat je geen uitkering krijgt. Ik weet dat je er geen woorden meer aan vuil wilt maken, maar dit is wel belangrijk voor als je niet zo snel werk vind. Ik hoop echt voor je dat je in Ommen kunt beginnen, dan is alles opgelost! En ja, het zou idd.mooi zijn als wij tegelijk zwanger zouden zijn.
Aan de kwaaltjes van Evelien te horen is de kans groot dat het bij haar ook raak is. Laten we flink duimen!! Dat is ook mooi voor jou Gerrie dat jullie dan ongeveer tegelijk lopen.
Gerrie, wat spannend lijkt me dat de eerste echo! Oh en het zou voor jou jammer zijn als je in het ziekenhuis moet bevallen, omdat je dat graag thuis zou willen. 18 februari uitgerekend! Als jullie in juli gaan trouwen dan heb je  daarna weer genoeg tijd om weer in je trouwjurk te passen! Volgend jaar wordt voor jou supergoed zeg! Een kindje en trouwen!! Leuke voorbereidingen/plannen maken voor allebei!

Liefs Yvonne

Ja gaaf allemaal he?
Ik heb er écht zin in hoor. Ik ga echt een leuke tijd tegemoet.
Over twee weekjes op vakantie, daarna de eerste echo, dan gaat het meestal wel snel. De feestdagen met een gezellige dikke buik en dan mijn zoontje voor het eerst naar school. In februari bevallen en dan in juli trouwen! Helemaal super, ik heb er echt zin in hoor.

Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is, want dan lopen we gezellig samen!
Ik ben echt benieuwd wat we allemaal krijgen.

Hoi meiden,

hier ben ik weer even. Het is echt druk hier, echt niet normaal. Het zou maandag wel helemaal een drukke dag worden omdat dan alles van vrijdag ook is blijven liggen.

Het wordt zeker een leuk jaar voor jou, Gerrie. Spannend hoor je eerste echo, lijkt me echt heel leuk. Ik ga weer snel verder.

Kus Evelien

Ik heb het niet zo heel druk.
Maar gelukkig ga ik over drie kwartier al lekker naar huis! Heerlijk. Vanmiddag thuis bellen voor de echoafspraak.
De echo is dan als we terugkomen van vakantie.

Hey trouwens, ik heb een sollicitatie gedaan en als ik uitgenodigd wordt voor een gesprek, dan is dat a.s. vrijdag, dus er zit dan een kans in dat ik óf later ben óf helemaal niet meer kan komen.
Ik denk ik geef het alvast maar even mee. Eerlijk gezegd zou ik wel heel graag een gesprek daar willen.   Het is op de kinderopvang van mijn zoontje als beleidsmedewerker. Dat lijkt me dus helemaal super.
Duimen jullie voor me?

En dan hoop ik dat ik nog wel kan komen, maar dna miss iets later of iets eerder weg moet...
Nou we gaan het zien.

Liefs!

Kijken of ie het hier wel doet hoor...., want in de mail doet ie het niet...Beetje jammer....
Zou die als je hem op je werkblad zet, ook vanzelf doorlopen?

Terug
Bovenaan