SYGE meiden 2

Ik had bij Jerrel wel redelijk snel een buikje. Ik ben natuurlijk niet groot en ik ben erg slank, dus het kon bij mij geen andere kant op.
Maar op het laatste was het echt te bizar voor woorden. Die buik híng echt aan me, alsof het geen deel van mijn lichaam meer was. Veel te groot voor zo'n klein meisje.
Deze keer zal ik veel sneler tonen nog, want nu zette mijn buik al snel op omdat hij natuurlijk al meer uitgerokken is.

Yvonne veel succes met het (niet) klussen!
Je mannetje vind het toch niet erg als jullie een paar dagen niet klussen?
Omdat je zegt dat je het helemaal moet vragen.

Ik heb echt werkelijk géén idéé waar ik voor een jurk moet gaan kijken. Ik heb daar echt allemaal geen verstand van. Ik wilde nooit trouwen, dus heb me daar nooit in verdiept.
In zeeland heb je wel een bruidshuis, misschien dat ik daar eens ga kijken ofzo.

Kijk anders eens op internet wat er allemaal in de buurt zit. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het een apart gezicht was als je klein en slank bent en dan zo'n dikke buik..Het lijkt me wel vreemd om inenen zo'n dikke buik te hebben, het is zeker wel lastig met een hoop dingen? weet je trouwens al wanneer je weer mag afrijden?

IN het begin is het leuk, want dan kun je zien dat je zwanger bent en dan vind je het leuk om te tonen enzo.
Maar als het dan helemaal op het einde is, dan wil je die dikke buik kwijt. Je kan nergens meer bij, je ligt niet meer lekker, je zit niet meer lekker, je slaapt niet lekker, je loopt niet lekker. Kortom: je kan bijna niks meer. Dan is het écht tijd om te bevallen. Dan ben je die dikke buik écht beu hoor.
Maar als het begint te komen in het begin is het echt heel erg genieten.

Ik zal inderdaad eens op internet kijken das een goed idee!!

Ik moet 3 augustus (vrijdag) om 13.05 uur weer rijden. En daarvoor heb ik dan nog een aantal lessen.
Deze keer ga ik slagen!! Dat voel ik aan mijn (vrucht) water!

haha, ik hoop ook dat je gaat slagen, fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt. Ik ga nog even aan het werk want het is echt druk. ik ben er vanavond waarschijnlijk nog wel even.
Fijne avond allemaal!

Liefs evelien

Ik spreek jullie morgen weer!

Oh Evelien, wat ik nog wilde zeggen: jeuk kan ook een kwaaltje zijn! Naarmate je buik dikker wordt, hoe meer jeuk je krijgt.
Ik heb er nu ook al last van......
Heb je die kwaaltjes elke keer gehad of is het nu voor het eerst? Als dat zo is heb ik echt het idee dat het raak is bij jou hoor.......
Jeetje, wat spannend!!!

Nou meiden, tot morgen!!
Fijne avond!!
Knuf!

Hallo ben ik weer. Ik moest van Suus zeggen dat wij lief waren omdat we zo meeleven!
Haha, leuk he?

Nee ik hoef niet overleggen over het klussen. Wij klussen elke dag omdat we dat allebei graag willen en ik wil nu met hem gaan overleggen of hem dat ook het beste lijkt en wat hij ervan vind. Gewoon er even over praten zeg maar. Haha het klonk wel een beetje zo als ik het terug gelezen heb, maar het is niet zo dat ik moet hoor. Want daar ben ik niet het type voor, die zich de wet voor laat schrijven. Haha ik ben dan dwars zoals mijn moeder zegt. Als ik iets moest, toen ik in huis woonde, deed ik het wel maar dan niet gelijk, pas na een tijdje. En als ik er al mee bezig was, liet ik het eerst en dan deed ik het later. Dus dwars... Haha. Stom eigenlijk, maar dat heb ik nog steeds een beetje.

Ja ik herrinner me van mijn zus haar buik ook dat ie aan het eind behoorlijk in de weg zat en dat ze er toen ook flauw van werd. Zo van laat nou maar komen. Ik vind het leuk als je een buikje hebt en mensen net niet weten of je nou zwanger bent of niet. Dan kijken ze er zo naar, dat lijkt me grappig. Dan durven sommigen niks te zeggen.

Tot morgen Gerrie!

Oh Evelien, dat heb inderdaad ook ergens gelezen dat het kan dat je dan zwanger bent!!!
Wat spannend zeg, echt jammer dat we het vrijdag nog niet weten!

Evelien ook fijne avond, ik had gemist dat je weg was! Haha!

Ik ga verhuizen met mijn kantoor naar de andere kant van dit pand. Het kantoor waar ik nu in zit is verhuurd, dus moet ik er uit. Ze zijn nu druk aan het verbouwen in mijn nieuwe kantoor en het gaat echt heel mooi worden. Heb net mooie laminaat besteld en dat wordt volgende week erin gelegd. Heb een mooi uitzicht en zit dichterbij Ray!!! Gezellig!! Er moet nog stroom, telefoon en internetaansluiting  komen en een verwarming. Waarschijnlijk bestellen we een gaskachel anders moet ik een cv-ketel aanschaffen. Dit is goedkoper en kan zo besteld worden via onze kachelzaak voor inkoopsprijs. Dat scheelt enorm in de kosten. De wanden zijn nu in ieder geval gezet en nu moeten ze het systeemplafond er nog inzetten, vensterbanken en twee ramen die op het dak uitkijken moeten nog dicht. Kunnen jullie nog wat van mijn warverhaal maken? haha ik ben te enthousiast denk ik.

Nou meiden ik ben ook lekker naar huis! Doeidoei!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan