SYGE meiden 2

Hoi Gerrie,

Ik zou het echt niet leuk vinden hoor als je er niet bij kan zijn vrijdag. Misschien dat je die afspraak gewoon op een andere dag kan zetten? Het zou wel leuk zijn een nieuwe baan. Vandaag weer erg veel last van mijn borsten en buik..zou het dan toch raak zijn...Het duurt zolang voordat het zaterdag is..kan bijna niet wachten..nou ja, nog 3 dagen en dan weet ik het. misschien is er helemaal niks aan de hand en heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden.

Vanavond ga ik maar weer even sporten want had gister een lekker rustavondje in gelast. Nu eerst nog maar anderhalf uur werken en daarna lekker wortels met vis eten. Nou een fijne avond allemaal en tot morgen!

Liefs Evelien

Goedemorgen!

Zo de laatste werkdag, ik heb zin in morgen, jullie ook?

Hey goedemorgen Evie,

Lijkt wel of we de enige nog maar zijn.
Waar is de rest nou weer gebleven???

Jeetje jouw kwaaltjes lijken wel steeds duidelijker te worden hoor.
Ik ben zo benieuwd voor je meis. Maar weet je zeker dat je zaterdag kunt testen? Dadelijk is ie negatief enkel omdat het nog zo vroeg is.
Heb je dan een speciale test? Als ie nou negatief is, geef dan de hoop nog niet op, maar test dan een week later ofzo nog een keer als je nog niet ongi bent geworden, okee?
Je weet maar nooit. Bij mij was de test 2 dagen overtijd ook ontzettend licht en zelfs bij de ha.
Zou wel gaaf zijn he?
Heb je deze kwaaltjes elke keer gehad of is dit de eerste keer? Ik heb echt wel het vermoeden dat het raak is bij jou hoor!!

Ik heb nog geen uitnodiging gehad voor een gesprek voor morgen. Als ik vandaag niks hoor, dan zal het wel overgaan. Jammer hoor, ik wil zo graag een andere baan.
Maar dan kan ik wel gewoon komen, dat is dan wel weer fijn.

Ik moet vandaag een hele dag..............bleeh....

Hey Gerrie!

Ik denk ook dat wij de enige zijn. Ik moet vandaag ook tot 17.00 uur...blehhhh! Vanvaond ga ik lekker naar mijn zus. Zij geeft les op een sportschool dus dan ga ik lekker meedoen met haar kles. 2 uur zweten, ik hoop dat ik morgen niet al teveel spierpijn heb, haha! Ik heb echt zin in morgen. Hoop dat het mooi weer is dan kunnen we lekekr een terrasje pakken.

Die misselijkheid heb ik nog niet eerder gehad en die steken trouwens ook niet. Ik heb vannacht weer gedroomd dat ik zwanger was, zo raar. Ik heb ook het gevoel dat het raak is en Ries zei gister ook dat hij dacht dat het raak zou zijn. Ik wil af en toe zo graag eerder testen maar ik weet dat dat geen zin heeft. Morgen is mijn NOD dus ik kan gewoon zaterdag testen. Eerst dacht ik dat ik de 4 de pas mijn NOD had maar toen had ik de verkeerde datum ingevuld bij zo'n berekening dus dat was niet goed. Volgens internet kan ik vanaf morgen testen maar ja ik wil wel samen met Ries testen dus doen we het zaterdag. Ik hoop dat ik vanavond mijn mond klan houden tegen mijn zus. Wil zo graag vertellen dat ik morgen ga testen. Maar aan de andere kan vind ik het veel leuker om te vertellen dat ik zwanger ben, dan is de verrassing veel groter.

Ik hoop voor je dat je op gesprek mag komen bij die nieuwe baan. Kan het niet dat je gewoon volgende week ofzo uitgenodigd wordt? Nou ik ga nog maar even aan het werk. Werkse vandaag!

Liefs evelien

Hai Evelien!

Oh!! Ik dacht dat je NOD dus nog 4 juli was, vandaar.
Jeetje, wat verschrikkelijk spannend!!!!!! Ik hoop zó dat het raak is voor je.
Ik weet hoe vervélend dat wachten kan zijn.
Ik wilde het ook aan iedereen vertellen, maar we hebben het niet gedaan, want het   is gewoon veel leuker als je meteen kunt vertellen dat het raak is.
Die droom is gewoon bijzonder, want die heb ik dus ook gehad.
Je weet het niet he?
Ik zal hard voor je duimen hoor!! Inderdaad jammer dat je morgen niet kunt testen. Maar ach, morgen vliegt voorbij, want dan hebben we de date. En voor je het weet is het zaterdagochtend....!! Wel sms' en he??

Nee ik had van de week een brief gekregen waarin stond dat de sollicitatiegesprekken morgen zullen zijn. Dus als ik niks hoor, dan heb ik geen gesprek. Wel heel erg balen zou dat zijn hoor, want dat leek me nou echt een leuke baan.
Ach, wie weet hoor ik vandaag nog wat.

Het is vandaag ook lekker zonnetje, dus misschien is het dat morgen ook wel ja. Ik hoop van wel!
Dan maken we er een gezellige dag van!

Liefs Gerrie.

Zou wel jammer zijn als je dan geen gesprek hebt..Het is hier ook lekker zonnig weer. Morgen zou inderdaad wel snel voorbij gaan. Natuurlijk sms ik zaterdag. Nou ik ga nu echt aan het werk want wil nog wel het een en ander af maken.

Kus Evelien

Hahaha dat is goed.
Ik kijk zo nog wel even of jij of een van de andere meiden nog gereageerd heeft!

Werk ze vandaag.

Knuf Gerrie.

Hey Yvonne en Suus, waar zijn jullie nou??

Het is een echt gemis hoor hier!!
Er is toch niks gebeurd ofzo?

Liefs Gerrie.

Terug
Bovenaan