SYGE meiden 2

Hallo!!!!!

Nee joh is niks! Heb alleen beetje druk gehad en niet fatsoenlijk de tijd gehad om eens bij te lezen en te schrijven hier. Ik moet nog een paar dingen vandaag afhandelen en als dat is gebeurt dan pppppfffffff is de druk eraf! Ben maandagavond doorgegaan met werken, heb het meegenomen naar huis en tot 22.30 doorgewerkt. Gisteravond tot 19.30 op kantoor gebleven met mijn mannetje. Maar nu ben ik bijna klaar met alles wwar druk op lag en dat voelt goed hoor!

Hoe gaat het met jullie? Ik lees straks even bij, want heb wel veel gemist zeg!
En Evelien spannend zeg nu het zo dicht bij zaterdag is!

Liefs Yvonne

Hai!

Okee gelukkig maar.
Was al zo opvallend stil opeens hier .

Wat een fijn gevoel dat je dan weer bijna helemaal bij bent met al je werk. Dan neem je toch makkelijker een dagje vrij he?
Das wel beter.

Hier gaat het goed hoor. Het is hier lekker weer gelukkig weer eens.
Ik zag net een vliegtuig heel hoog voorbij komen en toen kreeg ik toch wel even de kriebels. Wij zitten over iets meer dan een week ook in het vliegtuig! Naar de Costa Brava. Toch wel heel spannend hoor.
Maar waar ik werkelijk héél erg tegenop zie is dat ik Jerrel een hele week moet missen. Iedereen zegt dat ik er van moet genieten, kan ik nog even lekker ontspannen, maar ik vind het toch wel moeilijk hoor.
Het is toch mijn kleine mannetje.

Morgen de date!
Leuk hoor!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Hey!

Ja, dat geeft een veel beter gevoel als ik morgen dan vrij ben. De DATE!! Morgen al he?

Ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk vind hoor om je kleine mannetje achter te laten. Maar waarschijnlijk vermaakt hij zich best wel voor een weekje. Hij weet dat jullie terugkomen, dus probeer dan zelf ook zo veel mogelijk van je vakantie te genieten. Ja, dat is toch je moederinstinct he? Haha ik denk dat het heel normaal is wat je voelt. En dan daarbij andere mensen weten alles altijd beter he!

Liefs Yvonne

Ja precies.
Sommige reageren heel bot, zo van: laat je je kind achter??!!
Andere weer heel nonchelant.
Het is gewoon een gevoel inderdaad.

We willen deze vakantie gebruiken als rustpuntje na de verhuizing en als rustpuntje voordat we een tweede kindje krijgen. Echt als afsluiting en een beginnetje. Dan hebben we dit met z'n tweetjes nog even gehad en dan kunnen we echt voor ons gezinnetje gaan. Zo zien we het een beetje. Dus we hebben er wel veel zin in, alleen dat van Jerrel is dan vervelend.
Maar goed, ik moet het ook niet moeilijker maken dan het is, 8 dagen is heus wel te overzien en daarna zijn we allebei nog lekker een weekje vrij om leuke dingen met hem te gaan doen.
En eind augustus ben ik oko nog een weekje vrij om lekker te keutelen, dus dat komt wel goed.

Liefs Gerrie.

Ja, even een periode afsluiten en weer opladen voor de volgende periode zodat jullie er weer vol tegen aan kunnen! Nou lekker toch!  En inderdaad een weekje is zo om hoor, valt wel te overzien. Reacties van andere mensen heb je toch altijd en dat komt omdat veel mensen zich overal graag mee willen bemoeien en hen mening kwijt willen. Haha, dat is heel vaak zo en heb er al zo vaak mijn hersens over gekraakt! Doe ik nu ook maar niet meer dat scheelt al een heleboel.
Het is vast wel lekker weer, waar jullie naar toe gaan! Kunnen jullie lekker relaxen! Ik ben zelf een keer naar Costa del Sol geweest, daar was het ook super leuk! Misschien lijkt dat wel een beetje op elkaar.

Hey Yvonne,

Leuk dat je er ook weer bent!~Heb jij Suus nog gesproken? Jullie gaan morgen toch samen naar Utrecht? Ik ga even boodschappen doen en dan ben ik er 15.00 uur ofzo wel weer. Tot zo!

Liefs evelien

Ja een jaartje of tien geleden toen ik 15 was ben ik eens 17 dagen naar Lloret de Mar geweest, das ook aan de costa brava.
Nu gaan we naar Callella, das iets rustiger. Ik wil nu meer van de omgeving enzo zien dan stappen.
Lekker uit eten, strand en zwemmen.
Een dagje naar Barcelona ook. Ik heb er wel veel zin in.
En het is voor mij de eerste keer vliegen!! Ik vind het doodeng!! Als dat maar goed komt.

Hoe laat vertrekken jij en Suus morgen?
Ik ga met de trein van 8.28 uur. Ik had begin van de week een sollicitatie gedaan en de gesprekken zouden morgen zijn, maar ik heb nog niks gehoord. Aan de ene kant jammer want het leek me een héle leuke baan, maar ja aan de andere kant kan ik dan gewoon nog naar jullie komen en das natuurlijk ook héél leuk!!

Hey Yvonne,

Leuk dat je er ook weer bent!~Heb jij Suus nog gesproken? Jullie gaan morgen toch samen naar Utrecht? Ik ga even boodschappen doen en dan ben ik er 15.00 uur ofzo wel weer. Tot zo!

Liefs evelien

Hallo! Ja ik ben morgen ongeveer om 9.15/ 9.30 bij Suus en dan rijden we naar Utrecht toe. Dan zijn we er ongeveer tegen 11.00, parkeren dan de auto bij het station als dat kan. Suus is volgens mij aan het werk vandaag voor de laatste dag.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan