quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 15:18:02&apos

);
Hallo meiden,
Ben heb net even een uitsmijter ham kaas gegeten samen met mijn mannetje. Om te vieren dat we onze hypotheek eindelijk rond hebben. Deze kan van de week of begin volgende week gepasseerd worden bij de notaris!! En we kunnen nu zonder aannemer gewoon alle bonnen inleveren bij de bouwdepot! Wat een bevalling is dit geweest zeg! Ze wilden alles tot in de puntjes hebben en uitzoeken!!!!!!!!!! JOEPIEJOEPIE!!!!!!!
Nou ga ik even weer aan het werk pppffffff.
Ja ik heb ook 'zwanger worden' van Mariel Croon gelezen en vond dat ook een goed boek.
Liefs Yvonne
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahah nou heb je er in ieder geval al een bevalling opzitten!
hihih bonnetjes inleveren bij bouwdepot! weet je wat Marco in het begin een keer had gedaan? heel veel bonnetjes opgespaard en in 1 keer in geleverd haha moest die man bij de bank alles optellen! haha daar moest ik even weer aan denken!
is wel fijn hoor zo'n depot, kun je met de grotere uitgaven zoals keuken en badkamer enz enz. gewoon de rekening bij de bank inleveren en dan word het zo betaald haha! lijkt het net of je niet zelf betaald, wat je natuurlijk wel doet!