Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nope geen kruis! nou laat die ongi dan nu ook maar eens een keer komen!
maar ga nu maar wel goedkopere testen gebruiken! word me zo wel een beetje te duur haha!
ahh wat jammer Suus. Ja, laat die ongi nu maar komen dan..Probeer die testen van Sensitest anders gewoon, die zijn og geen 2 euro per stuk en werken echt prima! Heel duidelijk, gewoon wel of geen streep dus ook geen verwarring mogelijk..
ahh wat jammer Suus. Ja, laat die ongi nu maar komen dan..Probeer die testen van Sensitest anders gewoon, die zijn og geen 2 euro per stuk en werken echt prima! Heel duidelijk, gewoon wel of geen streep dus ook geen verwarring mogelijk..
denk dat ik die binnenkort ook ga bestellen inderdaad! ben gelukkig niet heel erg down of teleurgesteld nu, alleen wel boos op de RD dat ze zo lang wegblijven..... nou heb ik nog geen regelmatige cyclus! weet ik straks niet wanneer mn ei is!
Ik ga even eten. voor degene die ook nog moeten eten: eet smakelijk en tot vanmiddag!
ik heb ook honger, ga ook ff wat maken! tot straks allemaal!
hmmmmm heb nu zin in een broodje met filet americain... ben alleen al naar de winkel geweest toenstraks dus doe wel een gewoon broodje!