SYGE meiden 3

Lekker joh dat je straks een nieuwe kamer hebt. Wij krijgen hier binnekort ook een nieuwe vloer en nieuuwe meubels, dat mag ook weleens want het is nu echt een oude zooi, haha!

Haha ja dat is verschil in smaak hoor! Ik ben gek op bloemkool en broccoli en dan met een lekker roomsausje erover! En ook gekookte aardappelen met een beetje jus vind ik erg lekker. Maar pasta's lust ik ook graag en ovenschotels. Ik ben bang dat ik een alleseter ben! Haha grappig is dat! Ik heb wel perioden dat ik het ene lekerder vind dan het andere, maar over het algemeen vind ik altijd alles wel lekker.

brocolli vind ik wel erg lekker vooral met zalm, pasta en een roomsausje, hmm! Aanstaande zaterdag hebben wij een buurtbarbeque, heb er wel zin in. Vorig jaar konden we niet omdat we toen allebei ons vrijgezellenfeest hadden..

Ja, dat is lekker. Heb al nieuwe meubels, want ik zit hier pas vanaf november. En ja nu kan ik er straks jaren in vooruit! En het plekje is ook mooier, op een bovenverdieping met twee wanden met glas, kijk ik zo op de kruising. Het is spiegelend glas dus heb je geen last van de zon, want dat weerkaatst dan. Echt super!

meiden, ik ga er zo vandoor. Eet smakelijk allemaal en een fijne avond. Ik ben er morgen weer en dan horen jullie wel wat de uitslag van mijn test is.

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 16:46:46'));

meiden, ik ga er zo vandoor. Eet smakelijk allemaal en een fijne avond. Ik ben er morgen weer en dan horen jullie wel wat de uitslag van mijn test is.

Liefs Evelien

oke tot morgen, zal voor je duimen oke!
hey yvonne wanneer is de planning dat je je kantoor gaat betrekken?

Oke is goed, ik zal voor je duimen! En eet smakelijk voor strakkies! DoeiDoei ga ook zo weg.

Hey Suus, waarschijnlijk volgende week. Zo zin in, een mooi plekje is dat!

Terug
Bovenaan