SYGE meiden 3

JAAAAA dankjewel!!!!! Ja haha dat is grappig van die bonnetjes! Dat scheelt al heel veel dat zij het rechtstreeks betalen. We hebben tot nu toe ook al heel wat kosten gemaakt, maar die konden we nog met eigen geld betalen. En we hebben gelukkig ook nog een aardig spaarpotje, dus komt helemaal goed zo!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 15:36:08'));

JAAAAA dankjewel!!!!! Ja haha dat is grappig van die bonnetjes! Dat scheelt al heel veel dat zij het rechtstreeks betalen. We hebben tot nu toe ook al heel wat kosten gemaakt, maar die konden we nog met eigen geld betalen. En we hebben gelukkig ook nog een aardig spaarpotje, dus komt helemaal goed zo!

is toch wel een fijn idee he zo! weer een last van je schouders en kunnen jullie weer een stapje verder!

ik word helemaal gek hier, ik moet steeds plassen terwijl ik nog amper wat heb gedronken! en dan denk ik steeds dat de RD komen maar nog niets te bekennen behalve de krampjes! grrrrrrrrrrrr....
ga zo ff tv kijken, wimbledon, ben gek op tennis!

is toch wel een fijn idee he zo! weer een last van je schouders en kunnen jullie weer een stapje verder!

ik word helemaal gek hier, ik moet steeds plassen terwijl ik nog amper wat heb gedronken! en dan denk ik steeds dat de RD komen maar nog niets te bekennen behalve de krampjes! grrrrrrrrrrrr....
ga zo ff tv kijken, wimbledon, ben gek op tennis!

Haha ja ik lees nu van die bevalling! grappige woordspeling he? Ja ik snap dat je steeds naar de wc moet! Bah vervelend hoor! Ga maar ff tv kijken dan denk je er niet zo aan en komt het vast vanzelf!

Liefs Yvonne

nee ik bedoelde ik moet ook echt steeds naar de wc, moet steeds plassen! stom he!

lastig Suus dat je steeds moet plassen. Bij mij zijn de rode duivels ook nog niet gekomen. Ben benieuwd wat er morgen uit die test komt. Ik hoef nog maar een uurtje te werken en dan lekker sla met gebakken aardappeltjes en een hamburger eten en dan lekker 2 uur sporten. Ik heb vandaag veels te veel gesnoept, echt slecht..  

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 15:53:54'));

lastig Suus dat je steeds moet plassen. Bij mij zijn de rode duivels ook nog niet gekomen. Ben benieuwd wat er morgen uit die test komt. Ik hoef nog maar een uurtje te werken en dan lekker sla met gebakken aardappeltjes en een hamburger eten en dan lekker 2 uur sporten. Ik heb vandaag veels te veel gesnoept, echt slecht..  

ow lekker over een uurtje alweer vrij!
marco moet vandaag tot 1800 overwerken, werkt normaal tot 1600 uur. dus we eten wat later! maar ben al een echte huisvrouw aant worden, heb al aardappels geschild en de bloemkool al schoongemaakt haha! lekker slavinkje erbij en klaar is kees!
kan me niet herinneren wanneer wij voor het laatst gekookte aardappelen hebben gegeten! dat eten wij eigenlijk bijna nooit haha!
denk dat wij vanavond ook maar weer even moeten gaan sporten, zijn vorige week de hele week niet geweest erg he?!

bah bloemkool, daar hou ik niet zo van. Ik ben niet zo'n aardappel mes, ik hou meer van pasta en ovenschotels. Gebakken aardappels vind ik nog wel gaan of een stamppot ofzo maar niet gekookt en ook niet met bloemkool. Gek he, vroeger was bloemkool mijn lievelingseten..

Ja dat snapte ik ! Ik moet ook vaak naar de wc als mijn ongi komt! En misschien is het ook wel goed dat je sporten gaat, dan komt het misschien ook wel op gang!

Jeetje al weer bijna 5 uur! Nou jullie hebben het alweer over eten en ik heb nog maar net gegeten! Haha dan raak je echt met de tijd in de war hoor! Ik weet niet wat we voor eten gaan maken, maar dat wordt denk ik tegen een uur of 8.

Mijn nieuwe kantoor schiet ook al op! Mijn mannetje heeft net de laminaat opgehaald bij de winkel. Ze zijn druk met de stroom bezig en telefoonaansluiting. Heb al de gaskachel, maar deze moet nog geplaatst worden. De vensterbanken zitten erin en is afgetimmert. De trapopgang wordt nu netjes afgewerkt, dus is allemaal super op gang zo!

Terug
Bovenaan