SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 17:02:07'));

Ja er staat van alles onder dak! Is ook zo jullie hebben een oldtimer !

ja maar wij willen eigenlijk op zoek naar een plek waar we hem niet alleen kunnen stallen, maar waar we er ook aan kunnen klussen, dit kan bij ons niet, hebben geen garage helaas.....

Ow ja! Ik weet niet of dat kan bij ons? Ik zal raymond eens vragen of je zou  even kunnen  bellen om te vragen of het ook kan? Ik ga weg nu!
Eet smakelijk en tot later! haha doei doei

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 17:07:04'));

Ow ja! Ik weet niet of dat kan bij ons? Ik zal raymond eens vragen of je zou  even kunnen  bellen om te vragen of het ook kan? Ik ga weg nu!
Eet smakelijk en tot later! haha doei doei

eet smakelijk en een hele fijne avond en tot morgen waarschijnlijk!!!! doeidoei!

Oh ja praat me er niet van, we hebben met de verhuizing ook veel dozen die nog ongeopend zijn van Raymond en die gaan straks in de container als we gaan verhuizen en we er nog niks van gebruikt hebben!

Dank je doei doei! Haha als je gebelt zou hebben krijg je ray aan de telefoon zag ik wel aan het telefoonnummer wat op de website staat! Is waarschijnlijk net veranderd, want klopt wel dat hij ook telefoon krijgt van maxibox!

Goedemorgen meiden,

Nou de test was, zoals verwacht, negatief. Ik ga gewoon op naar ronde 5! Niet meer klussen vanaf nu tot mijn vruchtbaarste dag en dan moet het lukken toch? Nou een fijne dag allemaal.

Liefs evelien

Goedemorgen!

Shit Evelien dat de test negatief was..... wel raar dan van je ongi!
Hier nog steeds niks...... nog wel steeds die krampen maar wel minder hevig zeg maar, heb t idee dat mijn lichaam het deze ronde gaat overslaan ofzo..... snap het allemaal even niet meer!

Nou meiden de huisvrouw in mij komt naar boven hoor, want ga zometeen de keuken helemaal schoonmaken, alle kastjes leegmaken en alles weer mooi schoon en netjes maken haha!

Hoi Suus,

Nou nou, dan ben je wel even bezig denk ik. Succes ermee. Ik ga weer snel aan het werk

Terug
Bovenaan