SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 16:52:23'));

Hey Suus, waarschijnlijk volgende week. Zo zin in, een mooi plekje is dat!

ow wauw zo snel al! leuk is dat, alles weer nieuw en netjes en alles inrichten enzo vind ik altijd leuk om te doen!
nou   meiden ik spreek jullie morgen weer! eet smakelijk allemaal en een hele fijne avond!

Als je kijkt op www.deallesbrander.nl, daar staat vast een foto op van het pand.
We hebben op www.maxibox.nl ook een website, dan weet je een beetje wat we doen.
En dan nog veel meer, haha!

Oh sorry staat nog niet zoveel op de website van de allesbrander! Zijn ze nog mee bezig!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 16:55:38'));

Als je kijkt op www.deallesbrander.nl, daar staat vast een foto op van het pand.
We hebben op www.maxibox.nl ook een website, dan weet je een beetje wat we doen.
En dan nog veel meer, haha!

owwwwwww mijn laptop is geloof ik niet helemaal goed, want krijg niets geen fotos te zien, alleen maar tekst!
nu even die andere bekijken dan!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 16:56:56'));

hey bij maxibox kun je ook je oldtimer plaatsen lees ik! volgens mij zijn jullie goedkoper als waar we hem nu hebben staan, vanavond even Marco vragen wat wij betalen!

Nee je hebt gelijk hoor, hij is nog niet af! Ik dacht dat ie klaar zou zijn, maar helaas.!

Ja er staat van alles onder dak! Is ook zo jullie hebben een oldtimer !

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 16:59:59'));

Nee je hebt gelijk hoor, hij is nog niet af! Ik dacht dat ie klaar zou zijn, maar helaas.!

ow oke, dacht al dat het weer aan de computer lag haha!
ik ga deze week eens even flink de keuken uitsoppen! haha ik word al echt een huisvrouw he!? en de kamer die straks babykamer moet worden ga ik ook alvast even flink opruimen, daar staan nu allemaal boeken en spullen van school enzo nog, dat kan allemaal wel vast in dozen naar de zolder haha! scheelt straks weer werk, heb er nu tijd voor!

Terug
Bovenaan