SYGE meiden 3

Hey meiden!

Hier ben ik dan eindelijk weer. Hoe gaat het ermee, Yvonne, ben je alweer wat opgeknapt?

Spannend voor jou, Suus. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Bij mij zijn er nog steeds geen RD. Ik heb wel al een paar keer het gevoel gehad dat ze eraan kwamen maar tot op heden nog niks..

Bijna vakantie, Gerrie! Lekker hoor. Heb je je koffer al gepakt?

Nou ik ga weer even aan het werk. Ik ben vandaag de hele dag aan het werk dus ik ben hier nog wel een paar keer.

We hebben gister trouwens een nieuwe tv gekocht, we zitten  in een bioscoop thuis, echt heel mooi beeld!

Liefs Evelien

Hey Evelien,

Ik ben gister ongesteld geworden! 5 dagen te laat, maar wist ook wel dat ik niet zwanger was eigenlijk.... komt eigenlijk wel lekker uit dat ik nu 5 dagen te laat was want dan ben ik als het goed is ook niet ongesteld als ik op vakantie ga! Is ook wellekker!

Gaaf joh nieuwe televisie! ZO'n platte? Wij zijn er ook voor aant sparen, wij willen ook zo'n groot plat scherm voor aan de muur.... maar moeten er nu even voor sparen, aangezien ik even geen inkomen heb haha!

En jij nog steeds niet ongi? Al weer een test gedaan of wacht je nog even?
Gerrie, weet niet of je nog komt vandaag maar in ieder geval een hele fijne vakantie en geniet nog even lekker met jullie 2tjes straks word het weer druk druk druk!

Hey Suus,

Leuk dat je er ook bent! Vorige week liepen we nu lekker in Utrecht..Het is wel slecht weer he? Bij ons in Leerdam zijn de tuintje van sommige mensen gewoon 1 groot zwembad..Wel lekker dat je nu ongi bent dan heb je weer zekerheid en kan je ook weer een nieuwe ronde in gaan. Bij mij nog steeds niks. Ik wil a.s. woensdag nog een test gaan doen.

We hebben een plasma tv van 106 cm. Echt heel erg mooi. Wij hebben er ook een tijdje voor gespaard en Ries bleef er maar over doorzeuren dus gister toch maar deknoop door gehakt. We hebben hem gekocht in Nijmegen, dat scheelde toch weer 300 euro! Ga je van het weekend nog iets doen? Wij gaan morgen Richard's zusje en haar man helpen met verhuizen, zaterdagavond hebben we buurtbarbeque  en zondagochtend komen mijn ouders. Zondagmiddag gaan we denk ik een filmpje kijken.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 11:40:19'));

Hey Suus,

Leuk dat je er ook bent! Vorige week liepen we nu lekker in Utrecht..Het is wel slecht weer he? Bij ons in Leerdam zijn de tuintje van sommige mensen gewoon 1 groot zwembad..Wel lekker dat je nu ongi bent dan heb je weer zekerheid en kan je ook weer een nieuwe ronde in gaan. Bij mij nog steeds niks. Ik wil a.s. woensdag nog een test gaan doen.

We hebben een plasma tv van 106 cm. Echt heel erg mooi. Wij hebben er ook een tijdje voor gespaard en Ries bleef er maar over doorzeuren dus gister toch maar deknoop door gehakt. We hebben hem gekocht in Nijmegen, dat scheelde toch weer 300 euro! Ga je van het weekend nog iets doen? Wij gaan morgen Richard's zusje en haar man helpen met verhuizen, zaterdagavond hebben we buurtbarbeque  en zondagochtend komen mijn ouders. Zondagmiddag gaan we denk ik een filmpje kijken.

Hier is het eigenlijk best mooi weer vandaag haha! gister al genoeg regen gehad!
Denk je dat je het vol houdt met testen om te wachten tot woensdag??

Wij gaan dit weekend weer verder met de tuin, morgen beginnen we met het maken van het houten terras bij de achterdeur! Of eigenlijk doet Marco dat haha ! ik ga misschien met mn zusje en haar vriend mee naar Ikea, zij gaan volgend weekend verhuizen en moeten nog een paar dingetjes hebben en aangezien ik Marco niet kan helpen ga ik misschien met hun mee...... zondag gaan we met mijn ouders en mn zusje met vriend naar de musical My Fair Lady in Utrecht, dit heeft mijn moeder van ons gekregen toen ze 50 werd! Lijkt me erg leuke musical!

Sorry voor de korte reactie maar er kwam een collega van me bij me kijken,...oeps..haha! Maar leuk zeg een hardhouten terras, vind ik erg mooi. Wij hebben ook net een nieuwe tuin. Wij hebben natuursteen en 20x30 stenen. Ook hebben wij met stapelblokken van die bakken gemaakt, erg mooi

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 11:59:33'));

Sorry voor de korte reactie maar er kwam een collega van me bij me kijken,...oeps..haha! Maar leuk zeg een hardhouten terras, vind ik erg mooi. Wij hebben ook net een nieuwe tuin. Wij hebben natuursteen en 20x30 stenen. Ook hebben wij met stapelblokken van die bakken gemaakt, erg mooi

Ja ik houd erg van hout in de tuin,
Het eerste deel worden dan van die houten vlonders, ongeveer 4 meter diep geloof ik, hier komt dan een super mooie tuinset op, heeeeeele grote teakhouten tafel met 6 teakhouten stoelen erbij!
na de vlonders komt een afstapje en de rest wordt betegeld met van die vierkante stenen, niet zo groot dus aardig wat werk hihi, deze zijn in allemaal verschillende bruintinten dus we blijven bij natuurtinten, op de bestrating komen dan nog 2 hardhouten ligstoelen met een klein tafeltje erbij en achterin de hoek komt een tuinhuisje van 4 bij 3 meter die ik helemaal mag gaan beitsen haha! We hebben best een grote tuin voor een huis in het centrum, heerlijk hoor! en lekker  de hele dag zon alleen bij de achterdeur is altijd schaduw dus heeeeeeerlijk!

Lekker hoor zo'n grote tuin. Wij hebben niet zo'n hele grote tuin, hij is 12 bij 5,5 meter. Wij hebben ook lekker veel zo'n maar vanaf 3 uur ook schaduw vlakbij het huis dus dat is wel lekker.Ik ga even een broodje eten. Als je nog moet eten, eet smakelijk! Ik ben er vanmiddag nog wel even.

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan