SYGE meiden 3

eet smakelijk, ga zo ook even eten, en straks bij mn zusje helpen met schoonmaken!
dus weet nog niet of ik je nog zie hier vandaag, geen idee hoe laat ik thuis ben!
in ieder geval vast een fijn weekend! en tot volgende week!

Hoi Meiden!

We stonden alweer op de 2de pagina dus ik dacht ik zal ons weer even naar boven halen. Hoe gaat het ermee? Gerrie is nu op vakantie, ik heb haar hier helemaal niet meer gezien dus heb haar helemaal geen fijne vakantie kunnen wensen..

Gister hebben we Richard zusje verhuisd en om 17.00 uur begon de buurtbbq. Het was erg gezellig alleen ik had weer eens veel te veel vlees gehaald..Nou moeten we vanavond maar weer vlees eten en een paar dingen heb ik ingevroren. Vandaag komen mijn ouders even een paar uurtjes. Het is echt mooi weer dus ik denk dat Ries en ik daarna nog even gaan fietsen. Nou een fijne zondag allemaal!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2007 09:52:03'));

Hoi Meiden!

We stonden alweer op de 2de pagina dus ik dacht ik zal ons weer even naar boven halen. Hoe gaat het ermee? Gerrie is nu op vakantie, ik heb haar hier helemaal niet meer gezien dus heb haar helemaal geen fijne vakantie kunnen wensen..

Gister hebben we Richard zusje verhuisd en om 17.00 uur begon de buurtbbq. Het was erg gezellig alleen ik had weer eens veel te veel vlees gehaald..Nou moeten we vanavond maar weer vlees eten en een paar dingen heb ik ingevroren. Vandaag komen mijn ouders even een paar uurtjes. Het is echt mooi weer dus ik denk dat Ries en ik daarna nog even gaan fietsen. Nou een fijne zondag allemaal!

Liefs Evelien

Nee heb Gerrie ook niet meer gezien hier.....
Ik ben gister met mn zusje en haar vriend meegeweest naar Ikea, Marco was in de tuin aant werk dus kon niet mee.... heb natuurlijk weer veel te veel leuke dingen gekocht... altijd zo verleidelijk daar!

Gaan zometeen richting Utrecht naar de musical My Fair Lady! Wel zonde dat het juist vandaag dan mooi weer is.....
Hoop dat het leuk is! Nu nog even het adres opzoeken en dan mn ouders ophalen!

Doeidoei
Suus

Goedemorgen meiden!

Hoe was de musical gister, Suus?

Hoe is het bij jou Yvonne? Wanneer is je NOD eigenlijk?

Een fijne dag!

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-07-2007 10:22:17'));

Goedemorgen meiden!

Hoe was de musical gister, Suus?

Hoe is het bij jou Yvonne? Wanneer is je NOD eigenlijk?

Een fijne dag!

Liefs evelien

Hallo!

OOooooh de musical was echt super mooi! We waren net iets te laat en dan moet je wachten tot ze al 10 minuten bezig zijn en dan word je naar je plek gebracht! Maar het was echt heeeeeeeeel gaaf!
T was mooi weer gister he, hebben jullie nog gefietst gister??

Hallo meiden,

Ben er eindelijk weer! Vrijdag ziek thuis gebleven en voel me iets beter, maar gaat nog niet super vandaag. Ben de hele dag op sleeptouw geweest van de ene naar de andere notaris! ...........maar onze hypotheek is rond!!!!! En vanmiddag met mijn schoonma mee geweest, naar een andere notaris! pppfff heb er nu een rood hoofd en oren van!

Mijn NOD is volgende week maandag............spannend!

Zijn bij jou de RD er nog niet Evelien?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Leuk dat je er weer bent! Wat goed dat de hypotheek rond is, gefeliciteerd! Nee, hier nog steeds geen RD...wel lastig hoor. Als ze er woensdag nog niet zijn dan ga ik testen..Dan echt de laatste keer hoor. Als het dan niet raak is dan wil ik toch even langs de ha gaan. Mijn werkdag zit er gelukkig weer bijna op nog ruim een uur en dan mag ik weer naar huis.

Liefs Evelien

Hoi Yvonne,

Leuk dat je er weer bent! Wat goed dat de hypotheek rond is, gefeliciteerd! Nee, hier nog steeds geen RD...wel lastig hoor. Als ze er woensdag nog niet zijn dan ga ik testen..Dan echt de laatste keer hoor. Als het dan niet raak is dan wil ik toch even langs de ha gaan. Mijn werkdag zit er gelukkig weer bijna op nog ruim een uur en dan mag ik weer naar huis.

Liefs Evelien

Oh wat vervelend is dat allemaal zeg! Ja dat is denk ik het beste wat je doen kunt! Als je test woensdag nog negatief is, dan is het misschien toch je ongi geweest toen. Maar daar  zul je bij de ha dan wel achter komen. Als het wel zo was dan is nu misschien je eisprong al weer binnenkort? Raar verhaal is het he? Nou ik ben ook blij dat het over een uur al weer 17.00 uur is hoor! Bbbbrrr ben nog niet helemaal lekker!

Ja Gerrie is nu op vakantie he? We hebben haar allemaal  geen prettige vakantie kunnen wensen, jammer.

Terug
Bovenaan