Gerrie is inderdaad op vakantie. Ik heb haar ook geen fijne vakantie toegewenst, ik had wel verwacht dat ze ons nog even gedag zou zeggen..Ja, misschien is het mijn ongi geweest maar wel erg weinig dan...als het dat geweest is dan heb ik ronde a.s. vrijdag mijn vruchtbare dagen..we zouden 2 weken niet gaan klussen tot vrijdag maar ja dat lukt niet echt hoor..haha! Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om me er zo mee bezig te houden, ik wil gewoon klussen als ik daar zin in heb...hihi. Nou nu nog maar 3 kwartier en dan lekker naar huis!! joehoe!! Vanavond lekker sporten. Hoe is het weer bij jullie? Hier is het de hele dag droog en vanochten scheen de zon nog maar nu is het wel bewolkt. De buienradar geeft aan dat er regen komt maar dat hoop ik niet want ik ben op de scooter..
Ja, vind ik ook wel jammer van Gerrie dat ze niet even nog geweest is! Nee, ik vind ook dat je gewoon klussen moet wanneer je daar zelf zin in hebt hoor. Dat moeten...ja is niks voor mij en lijkt me ook niet erg ontspannend. Hey maar als je twee weken niet klust zijn er al veel dode zaadjes en is de kwaliteit ook minder. Stond in het boek van mariel kroon. Dus gewoon ontspannen klussen wanneer je zelf zin hebt vind ik het beste! En sommige meiden zeggen ook op het forum dat het niet helpt met een kussen onder je kont blijven liggen, maar de gyn. van mijn zus en in het boek staat toch dat het wel meer effect heeft. Lijkt mijzelf eigenlijk ook wel logisch. Het is de hele ochtend en middag mooi weer geweest en warm, maar nu komen de donkere wolken echt te voor schijn! Bah, ik hoop voor je dat het droog blijft!
Vannacht moest ray onverwacht aan het werk en heb gestoorde nachtrust gehad, ben er wel moe van geworden!
Liefs Yvonne