SYGE meiden 3

Gerrie is inderdaad op vakantie. Ik heb haar ook geen fijne vakantie toegewenst, ik had wel verwacht dat ze ons nog even gedag zou zeggen..Ja, misschien is het mijn ongi geweest maar wel erg weinig dan...als het dat geweest is dan heb ik ronde a.s. vrijdag mijn vruchtbare dagen..we zouden 2 weken niet gaan klussen tot vrijdag maar ja dat lukt niet echt hoor..haha! Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om me er zo mee bezig te houden, ik wil gewoon klussen als ik daar zin in heb...hihi. Nou nu nog maar 3 kwartier en dan lekker naar huis!! joehoe!! Vanavond lekker sporten. Hoe is het weer bij jullie? Hier is het de hele dag droog en vanochten scheen de zon nog maar nu is het wel bewolkt. De buienradar geeft aan dat er regen komt maar dat hoop ik niet want ik ben op de scooter..

ze was er vanmorgen heel even maar heb haar voor de rest niet meer gezien..

Gerrie is inderdaad op vakantie. Ik heb haar ook geen fijne vakantie toegewenst, ik had wel verwacht dat ze ons nog even gedag zou zeggen..Ja, misschien is het mijn ongi geweest maar wel erg weinig dan...als het dat geweest is dan heb ik ronde a.s. vrijdag mijn vruchtbare dagen..we zouden 2 weken niet gaan klussen tot vrijdag maar ja dat lukt niet echt hoor..haha! Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om me er zo mee bezig te houden, ik wil gewoon klussen als ik daar zin in heb...hihi. Nou nu nog maar 3 kwartier en dan lekker naar huis!! joehoe!! Vanavond lekker sporten. Hoe is het weer bij jullie? Hier is het de hele dag droog en vanochten scheen de zon nog maar nu is het wel bewolkt. De buienradar geeft aan dat er regen komt maar dat hoop ik niet want ik ben op de scooter..

Ja, vind ik ook wel jammer van Gerrie dat ze niet even nog geweest is! Nee, ik vind ook dat je gewoon klussen moet wanneer je daar zelf zin in hebt hoor. Dat moeten...ja is niks voor mij en lijkt me ook niet erg ontspannend. Hey maar als je twee weken niet klust zijn er al veel dode zaadjes en is de kwaliteit ook minder. Stond in het boek van mariel kroon. Dus gewoon ontspannen klussen wanneer je zelf zin hebt vind ik het beste! En sommige meiden zeggen ook op het forum dat het niet helpt met een kussen onder je kont blijven liggen, maar de gyn. van mijn zus en in het boek staat toch dat het wel meer effect heeft. Lijkt mijzelf eigenlijk ook wel logisch. Het is de hele ochtend en middag mooi weer geweest en warm, maar nu komen de donkere wolken echt te voor schijn! Bah, ik hoop voor je dat het droog blijft!
Vannacht moest ray onverwacht aan het werk en heb gestoorde nachtrust gehad, ben er wel moe van geworden!

Liefs Yvonne

ow wat lastig dat je niet zo goed geslapen hebt..misschien is het verstandig om vanavond dan vroeg naar bed te gaan..Ik ga nog even wat doen hier en dan lekker naar huis. Fijne avond en eet smakelijk voor straks.

Liefs Evelien

Ja jij ook! ..........en ik ga lekker vroeg naar bed!

Liefs Yvonne

Goedemorgen!

Ik heb vanmorgen weer getest, ik kon echt niet meer wachten...maar helaas negatief..Ik ga vandaag de ha maar eens bellen voor een afspraak. Vandaag weer werken tot 17.00 uur, blehhhh!! Nou goed...vanmiddag ook nog vergaderen, daar heb ik helemaal geen zin in maar dan krijgen we wel een lekker broodje!hihi!

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer! Was gister bij mn zusje aan het werk geweest want daar moet flink schoongemaakt worden want donderdag worden hun meubels bezorgd! Ga er straks ook nog even weer heen, maar ben nu eerst wasjes voor hun aant draaien! De handdoeken en theedoeken enzo! Zometeen de theedoeken nog even strijken en dan is dat ook allemaal klaar! Schiet mooi op zo hoor!
Hebben gister ook eindelijk te horen gekregen wat er nou aan de hand is met mijn oma.... ze heeft alzheimer.... niet zo leuk nieuws dus... ga er vanavond even heen met mn zusje, want zij krijgen de eethoek van hun dus moeten een envelop komen halen! schatten zijn het hoor, hebben wij toen ook gekregen, maar omdat die van ons goedkoper was als die van hun ligt er voor ons nu ook een envelop klaar met de rest van het geld! lief he/! we krijgen echt heel vaak wat van hun, wij zijn ook hun enige klein kinderen en ze zeggen ook altijd wij willen het jullie nu geven nu we er nog zijn dan als erfenis.... hebben ze ook gelijk in natuurlijk! zien ze er zelf nog eens wat van terug...

En vandaag is de bedrijfsleider van mn zusje weer begonnen, afdelingshoofd van mn zusje is al bij hem geweest om te zeggen dat er iemand ontslag heeft genomen tijdens zijn vakantie en dat ze al een sollicitantie heeft! Ze zouden vanmiddag even rond de tafel gaan.... ben benieuwd wat er uit komt! Hoop het zo!

Evelien wat rot dat je weer negatief hebt getest, dan zal het inderdaad toch wel je ongi zijn geweest toen.... heb je al een afspraak gemaakt bij de HA?

Terug
Bovenaan