quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2007 17:00:53&apos

);
Ja het voelt gewoon lekkerder in nl., de hondjes is voor de ene geen goed woord! Haha, een dobberman en een jack russel. Ach het zijn scheetjes, die dobberman is ook heel lief. Daar zal niemand voor op de loop gaan als ze wisten hoe hij was. Is gewoon een siep! Ik ben normaal bang en huiverig voor grote honden, maar dat is bij deze helemaal over. Hij komt je gewoon kusjes geven als je op de bank zit!
Nee ik zal het niet doen morgen testen, is afgesproken! Ja soms denk ik gewoon dat ik ongi wordt en soms niet. Gisteravond ongigevoel en nu ook raar gevoel al de hele dag, maar of het echte ongi-gevoel is weet ik niet. Een beetje zeurderig en bij een onverwachte beweging een steek. Maar echt mijn staartbotje doet echt zeer iedere keer. Nu al een paar dagen inmiddels. Ik weet het echt niet maar ben er wel bang voor dat de RD op komen zetten, stom he. Gewoon erg onzeker.
Liefs
ow bah een doberman, die vind ik inderdaad altijd mega eng!!! jack russels vind ik errug grappig, maar vind marco vreselijk haha! ach wij hebben toch voorlopig nog geen tijd voor een hond helaas....
tja wel weer pijntjes dus... tja kan inderdaad 2 kanten op he/! logisch dat je onzeker bent hoor! hey als je je toch niet kunt bedwingen morgen om te testen, laat je t dan ff weten hhahaha ben ook zo nieuwsgierig voor jullie?!
ik ga zo ff eten koken, lekker spaghetti maken en vanavond gaan we op visite bij mn zusje en vriend haah! zijn zus en haar vriend komen ook, dat is ook een yvonne, das ook een vriendin van mij en is mn ex collega van de coop, haar vriend en marco kunnen ook heel goed met elkaar dus das ook wel leuk haha!