SYGE meiden 3

Dus je hebt je slag om het ei al gehad! weet je precies exact dat je je ei gehad hebt vrijdag? Want als je eisprong is leeft het eitje nog 24 uur toch? Dan kan zaterdag klussen nog wel geholpen hebben!

Ik hoopte toch wel op mijn 24ste moeder te worden maar dan moet het wel binnen nu en 5 maanden raak zijn...ach we zien wil, ik kan er toch niks aan veranderen..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:40:59'));

ja heb zelf gependeld, ik was op een verjaardag en daar was een zwanger meisje en toen zeiden ze hoe het moest dus ik gelijk proberen natuurlijk, gewoon met een ketting en een ring, heel grappig. En 3 keer hetzelfde vond ik wel erg apart.

Vrijdag had ik mijn ei dus flink geklust op donderdag en zaterdag. Die zaterdag heeft geen zin, toch? Hoop dat het donderdag wel goed is gegaan..

heb je je ei ook gevoeld dan op vrijdag? want volgens mij is die zaterdag er zeg maar voor als je niet precies weet wanneer je ei is.... dit kan soms een paar dagen schelen geloof ik..... maar als je je dan echt vrijdag hebt gehad, dan heeft die zaterdag volgens mij ook geen nut, want die zaadjes kunnen dan toch nooit meer op tijd bij het eitje komen lijkt mij?? of heb ik het nu verkeerd?

Je hebt wel gelijk Suus, denk ik..Ik voelde gister, na het sporten wel flinke steken maar had geen draderig slijm mee, zeg maar..(sorry ) Vrijdag heb ik geen last gehad van steken of iets dergelijks..Ik ben trouwens nu helemaal niet meer misselijk, echt vaag dat ik dat toen wel zo erg was.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:43:51'));

Ik hoopte toch wel op mijn 24ste moeder te worden maar dan moet het wel binnen nu en 5 maanden raak zijn...ach we zien wil, ik kan er toch niks aan veranderen..

maar je bent toch al 24?? ik heb altijd gezegd dat ik op mn 25e mn 1e kindje wou, nou dat ga ik denk ik niet meer halen, dan moet het deze ronde of volgende ronde raak zijn, dan ben ik net voor mn 26e verjaardag uitgeteld haha! dat zou wat zijn....
wanneer ben jij jarig dan?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:42:37'));

Ik vraag het me af of Gerrie nog komt...misschien, omdat ze zwanger is, dat ze liever naar een ander forum gaat...Of ze is gewoon moe van de vakantie en de reis. Hoop dat alles goed met haar gaat.

Ja ik weet het niet zo goed, ik hoop ook dat alles goed gaat en niet dat er iets mis is gegaan of zo met haar zwangerschap. We horen het van zelf wel..of niet?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:47:20'));

Je hebt wel gelijk Suus, denk ik..Ik voelde gister, na het sporten wel flinke steken maar had geen draderig slijm mee, zeg maar..(sorry ) Vrijdag heb ik geen last gehad van steken of iets dergelijks..Ik ben trouwens nu helemaal niet meer misselijk, echt vaag dat ik dat toen wel zo erg was.

Ik heb dat draderig slijm trouwens nog nooit gehad... voel mn ei altijd wel, maar dat is bij mij vaak 2 of 3 dagen dus weet nooit precies wanneer het nou is.... das wel lastig...

anders sms ik haar vanavond wel even..Ik ben nu nog 23 en ik wordt in september 24

Terug
Bovenaan