SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:47:38'));

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:42:37'));

Ik vraag het me af of Gerrie nog komt...misschien, omdat ze zwanger is, dat ze liever naar een ander forum gaat...Of ze is gewoon moe van de vakantie en de reis. Hoop dat alles goed met haar gaat.

Ja ik weet het niet zo goed, ik hoop ook dat alles goed gaat en niet dat er iets mis is gegaan of zo met haar zwangerschap. We horen het van zelf wel..of niet?

oja daar had ik nog niet eens aan gedacht.....

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:48:52'));

anders sms ik haar vanavond wel even..Ik ben nu nog 23 en ik wordt in september 24

ow ja dan kan het bij jou dus nog wel haha! dacht dat je al 24 was.... ben jij de jongste of gerrie??
ik kan wel ff een berichtje achterlaten op haar hyves!?

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:47:32'));

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:43:51'));

Ik hoopte toch wel op mijn 24ste moeder te worden maar dan moet het wel binnen nu en 5 maanden raak zijn...ach we zien wil, ik kan er toch niks aan veranderen..

maar je bent toch al 24?? ik heb altijd gezegd dat ik op mn 25e mn 1e kindje wou, nou dat ga ik denk ik niet meer halen, dan moet het deze ronde of volgende ronde raak zijn, dan ben ik net voor mn 26e verjaardag uitgeteld haha! dat zou wat zijn....
wanneer ben jij jarig dan?

Haha grappig ik wou altijd op mijn 28e een kindje en dan heb ik nog 16 maanden tot mijn 29e, dus moet ik binnen 7 maanden zwanger worden. Ik hoop dat toch te halen hoor meiden! Pppff als dat niet lukt!

Ik heb dat draderig slijm trouwens nog nooit gehad... voel mn ei altijd wel, maar dat is bij mij vaak 2 of 3 dagen dus weet nooit precies wanneer het nou is.... das wel lastig...

Nee ik de vorige ronde ook niet echt! Wel eens dat ik het wel gevoeld heb.

Dat moet wel lukken toch, Yvonne.

Ik dacht dat Gerrie 24 was dus dan ben ik de jongste. Goed idee van je om een berich op haar Hyves achter te laten

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:49:57'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:47:32'));

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:43:51'));

Haha grappig ik wou altijd op mijn 28e een kindje en dan heb ik nog 16 maanden tot mijn 29e, dus moet ik binnen 7 maanden zwanger worden. Ik hoop dat toch te halen hoor meiden! Pppff als dat niet lukt!

Dat moet inderdaad wel lukken hoor! HEy wanneer ben jij eigenlijk jarig dan?
Ik ben op 27 mei, dus net geweest...

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:52:55'));

Dat moet wel lukken toch, Yvonne.

Ik dacht dat Gerrie 24 was dus dan ben ik de jongste. Goed idee van je om een berich op haar Hyves achter te laten

Ja Gerrie is inderdaad 24, heb al ff gekeken op hyves, heb bericht voor haar gestuurd: Hey Gerrie,

Hoe is het met jullie? Hebben jullie een goede vakantie gehad?

Groetjes Susanne

Ik geloof dat mijn moeder het ook wel ziet zitten als ik zwanger zou zijn.... ze maakt soms van die opmerkingen over mij en over zwanger zijn.... lijkt wel of ze iets door heeft maar ik heb t haar niet verteld haha!
Voorbeeld: ik wil straks graag zelf weer een auto en weet ook al welke, zegt mn moeder: dan kun je wel beter een 5 deurs doen, is makkelijker voor de toekomst haah! Dat had ik dus zelf ook al bedacht, maar dat heb ik maar niet gezegt!

Terug
Bovenaan