SYGE meiden 3

haha, leuk zeg! Volgens mij heeft miijn zus het wel een beetje door dat we zwanger proberen te worden, ze weet wel dat ik geen pil meer slik en maar hoop dat ze denkt dat we het veilig doen

ik had echt een vreetkick net...oeps...heel veel koekjes en snoep gegeten...gaat lekker zo met afvallen, haha

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:57:38'));

haha, leuk zeg! Volgens mij heeft miijn zus het wel een beetje door dat we zwanger proberen te worden, ze weet wel dat ik geen pil meer slik en maar hoop dat ze denkt dat we het veilig doen

jullie hebben het aan helemaal niemand verteld toch?
ik alleen aan mn zusje en een vriendin.....maar geloof dat mn schoonzus ook iets doorheeft... alsof mensen het aan je kunnen zien ofzo... voorheen had ze het er nooit zo over.... nu zegt ze steeds dat ze het heel leuk zou vinden om weer tante te worden en dat ze wel graag wil oppassen haha!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:58:39'));

ik had echt een vreetkick net...oeps...heel veel koekjes en snoep gegeten...gaat lekker zo met afvallen, haha

foei toch haha! ik ook hoor, heb ook al ff gesnoept net.... moet ook nodig naar de sportschool, maar heb nog steeds geen zin om op de fiets te stappen en die kant op te gaan.. pfffff daar betaal je nou zoveel geld voor haha! zonde hoor

Ik heb Gerrie net gesmst: hey Gerrie hoe gaat het ermee? heb je een leuke vakantie gahad?We missen je op het forum, hopelijk ben je er snel weer. Liefs Evelien
Ben benieuwd of ik een reactie krijg..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:02:38'));

Ik heb Gerrie net gesmst: hey Gerrie hoe gaat het ermee? heb je een leuke vakantie gahad?We missen je op het forum, hopelijk ben je er snel weer. Liefs Evelien
Ben benieuwd of ik een reactie krijg..

ben benieuwd...
goed van jou dat je hebt gesport! ga jij altijd alleen? wij gaan normaal samen, maar omdat marco de laatste tijd veel moest overwerken en met de tuin bezig is, is het er al een tijdje niet meer van gekomen... en alleen heb ik dus geen zin....

Ik ben 13 november jarig en ja dat moet toch echt lukken op mijn 28e

Terug
Bovenaan