SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:07:43'));

Ik ben 13 november jarig en ja dat moet toch echt lukken op mijn 28e

hey das dit jaar weer op maandag of niet?? dan is het hier ganzenmarkt! wel eens van gehoord????

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:08:53'));

Alleen mijn zus weet het! haha

hoe is het eigenlijk met je zus? heeft ze al nieuws??

hey schiet me net ff te binnen!

Yvonne, ga jij ook naar het C'est la Vie festival 29 juli????

Ja, ik sport altijd alleen. Tenminste ik ga altijd alleen en meestal kom ik daar wel bekenden tegen

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:14:22'));

Ganzenmarkt? Dat ken ik niet...

had ik ook niet verwacht dat jij dat zou kennen! is elke jaar op de 2e maandag in november DE feestdag van mijn stadje! alle scholen vrij, winkels smiddags dicht en feesten maar! Is altijd kermis bij en een miss ganzenhoedster verkiezing! Is dan in ouderwetse ganzenhoeder kleding! Dat is altijd heel dom maar ja hoort erbij, het draait eigenlijk om de kroegen haha! tis een drank feest joh! en dat op maandag! denk dat Yvonne er misschien wel eens van heeft gehoord....

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:14:58'));

Ja, ik sport altijd alleen. Tenminste ik ga altijd alleen en meestal kom ik daar wel bekenden tegen

Dat vind ik wel knap hoor, dat je alleen gaat... ik zit hier nog steeds op mn luie reet achter de pc te snoepen haha!

Terug
Bovenaan