SYGE meiden 3

Wat leuk zeg zo'n ganzenfeest! Ik zit nu lekker aan mijn cherrytomaatjes, zo lekker!!hmmm!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:18:04'));

Wat leuk zeg zo'n ganzenfeest! Ik zit nu lekker aan mijn cherrytomaatjes, zo lekker!!hmmm!

ach vind het nu niet meer zoveel aan, omdat ik zelf eigenlijk vrijwel nooit drink en iedereen is dan al rond de middag straalbezopen! en dat duurt dan nog tot een uurtje of 2 in de nacht.... dus niet echt meer aan mij besteed....

cherrytomaatjes zijn heel gezond! goed zo! ik lust ze niet helaas, helemaal geen tomaten die kan ik niet in mn mond houden!

Gerrie reageerd niet, jammer hoor..Ik begin me nu toch wel zorgen te maken..

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:09:10'));

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:07:43'));

Ik ben 13 november jarig en ja dat moet toch echt lukken op mijn 28e
hey das dit jaar weer op maandag of niet?? dan is het hier ganzenmarkt! wel eens van gehoord????

Ja, dat is ter ere van mij "Gans". Haha grapje! Ja ik ken dat wel!

hoe is het eigenlijk met je zus? heeft ze al nieuws??

Nee ze moet maandag ongi worden, haar klusweek was in Mallorca, dus erg ontspannend en elke dag geklust! Ik ben benieuwd!

Ja, dat is ter ere van mij "Gans". Haha grapje! Ja ik ken dat wel!

Aaah nu snap ik waarom het zo heet!
Dacht dat het was omdat Coevorden de ganzestad is, maar het is dus naar jou vernoemd! Dan moet jij ook elk jaar de ganzen hoeden zekers!
Ga je nog naar C'est la Vie dit jaar?

vroeger luste ik ook geen tomaten maar nu!! Vooral cherrytomaatjes vind ik lekker, daar zit veel smaak aan. Gewone tomaten kunnen weleens een ebetje waterig zijn maar daar ben ik wel mee begonnen..

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:10:27'));

hey schiet me net ff te binnen!

Yvonne, ga jij ook naar het C'est la Vie festival 29 juli????

Weet ik nog niet, hebben er nog niet over gehad, maar wie weet?

Terug
Bovenaan