SYGE meiden 3

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:19:30'));

Gerrie reageerd niet, jammer hoor..Ik begin me nu toch wel zorgen te maken..

Misschien wil ze niet meer? Heb r ook nog niet op hyves gezien... ff afwachten dus nog...

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:20:30'));

hoe is het eigenlijk met je zus? heeft ze al nieuws??

Nee ze moet maandag ongi worden, haar klusweek was in Mallorca, dus erg ontspannend en elke dag geklust! Ik ben benieuwd!

Zijn ze al terug van vakantie? ja toch??
OOoooh spannend dus.... zal ookv oor je zus duimen!

Ik hou ook niet zo van dronken mensen. Vrijdag had Richard zijn laatste werkdag en die was behoorlijk aangeschoten en toen kregen we nog visite ook, echt genant..

denk dat wij wel ff heengaan, er draaien ook een paar jongens uit Coevorden zag ik net bij de line up!
vind het altijd wel een leuk feest, als het droog is tenminste...

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:22:00'));

Ik hou ook niet zo van dronken mensen. Vrijdag had Richard zijn laatste werkdag en die was behoorlijk aangeschoten en toen kregen we nog visite ook, echt genant..

hahaha ik houd er ook helemaal niet van! Ik word altijd heel kortaf naar Marco als ie gedronken heeft, ik houd er gewoon niet van....
Maar hoezo laatste werkdag? Heeft hij nu vakantie en jij nog niet??

hij heeft 5 weken vakantie omdat hij van baan gaat veranderen en ik heb maar 3 weken vakantie (nou ja, maar...) Vorig jaar had hij ook al 3 weken meer..

Ja, dat is ter ere van mij "Gans". Haha grapje! Ja ik ken dat wel!

Aaah nu snap ik waarom het zo heet!
Dacht dat het was omdat Coevorden de ganzestad is, maar het is dus naar jou vernoemd! Dan moet jij ook elk jaar de ganzen hoeden zekers!
Ga je nog naar C'est la Vie dit jaar?

Haha ja heb je mij nog nooit tussen de ganzen gezien dan? Die gansen zijn gek op mij, want soort zoekt soort! Haha zo kan die wel weer he? Ik ben er wel eens geweest met ganzenmarkt.

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:21:13'));

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:19:30'));

Gerrie reageerd niet, jammer hoor..Ik begin me nu toch wel zorgen te maken..

Misschien wil ze niet meer? Heb r ook nog niet op hyves gezien... ff afwachten dus nog...

Ja jammer, nog maar even afwachten dan!

Terug
Bovenaan