SYGE meiden 3

Zijn ze al terug van vakantie? ja toch??
OOoooh spannend dus.... zal ookv oor je zus duimen!

Ja ze zijn vorige week dinsdag teruggekomen van vakantie.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:24:43'));

hij heeft 5 weken vakantie omdat hij van baan gaat veranderen en ik heb maar 3 weken vakantie (nou ja, maar...) Vorig jaar had hij ook al 3 weken meer..

Ow vandaar.... wat gaat hij nu voor werk doen dan?? Gingen jullie nog weg op vakantie of niet??

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:22:00'));

Ik hou ook niet zo van dronken mensen. Vrijdag had Richard zijn laatste werkdag en die was behoorlijk aangeschoten en toen kregen we nog visite ook, echt genant..

Nee hou ik ook echt niet van! Zie er al tegenop als ergens een feest is waar ze liters drank achterover gieten! Moet er niks van hebben van dat gelal!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:26:54'));

Zijn ze al terug van vakantie? ja toch??Ja ze zijn vorige week dinsdag teruggekomen van vakantie.

Was het allemaal goed gegaan met dat kleine mannetje erbij??
Ik heb toenstraks mn overbuurvrouw nog ff gesproken.... zij heeft een zoontje van een half jaar... ff gekeken, wat schattig zeg... en wat worden ze toch snel groot! die ziet er niet echt meer als een baby uit!

Hij wordt meubelmaker. We gaan bergwandelen in Oostenrijk en waarschijnlijk ook nog met de tent weg in Nederland maar dat   ligt aan het weer

Ik heb toenstraks mn overbuurvrouw nog ff gesproken.... zij heeft een zoontje van een half jaar... ff gekeken, wat schattig zeg... en wat worden ze toch snel groot! die ziet er niet echt meer als een baby uit!

Ja joh hij vond het geweldig daar en ook in het vliegtuig. Op de terugweg sliep hij al bij het opstijgen en werd pas wakker toen ze gingen landen! En in de auto naar huis sliep hij ook al weer! Op vakantie vond hij alles leuk, vooral zwemmen1 Hij sprong al vanaf de kant het zwembad in! Haha leuk joh!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:29:44'));

Hij wordt meubelmaker. We gaan bergwandelen in Oostenrijk en waarschijnlijk ook nog met de tent weg in Nederland maar dat   ligt aan het weer

Oh wat leuk zeg! Dan kan hij jullie meubels straks gaan maken! Oostenrijk moet erg leuk zijn om te wandelen. Heb ik al van meerdere mensen gehoord. Ja en ik hoop voor je dat het weer hier in nl. een beetje mooi blijft!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:31:32'));

Ja joh hij vond het geweldig daar en ook in het vliegtuig. Op de terugweg sliep hij al bij het opstijgen en werd pas wakker toen ze gingen landen! En in de auto naar huis sliep hij ook al weer! Op vakantie vond hij alles leuk, vooral zwemmen1 Hij sprong al vanaf de kant het zwembad in! Haha leuk joh!

oooh geweldig is dat he! vooral in het water, vinden ze altijd leuk!
kan me er nu al op verheugen om straks lekker burgerlijk een weekje naar centerparcs te gaan haha! lekker standaard voor gezinnetjes he?!

Terug
Bovenaan