SYGE meiden 3

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:29:44'));

Hij wordt meubelmaker. We gaan bergwandelen in Oostenrijk en waarschijnlijk ook nog met de tent weg in Nederland maar dat   ligt aan het weer

ik wist helemaal niet dat hij meubelmaker is wat leuk! en vooral ook handig lijkt me hahah!
Oostenrijk wist ik ookwel dahct ik... wanneer gaan jullie weg?

oooh geweldig is dat he! vooral in het water, vinden ze altijd leuk!
kan me er nu al op verheugen om straks lekker burgerlijk een weekje naar centerparcs te gaan haha! lekker standaard voor gezinnetjes he?!

Ja leuk is dat hoor! En ze groeien idd. als kool die kleintjes!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:33:26'));

fijn joh, Yvonne, dat het allemaal zo goed gegaan is!

Ja dat is toch altijd maar de vraag en hij vond het allemaal maar best. En het is natuurlijk leuk voor hem dat mijn zus en haar vriend de hele week bij hem waren, normaal werken ze allebei en mijn zus 3 dagen in de week. Hij zei ook heel dapper van te voren "Dita op vakantie"!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:37:15'));

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:33:26'));

fijn joh, Yvonne, dat het allemaal zo goed gegaan is!

Ja dat is toch altijd maar de vraag en hij vond het allemaal maar best. En het is natuurlijk leuk voor hem dat mijn zus en haar vriend de hele week bij hem waren, normaal werken ze allebei en mijn zus 3 dagen in de week. Hij zei ook heel dapper van te voren "Dita op vakantie"!

Bedoelt hij met Dita zichzelf???

Hey maar Gerrie ging toch 8 dagen op vakantie? Dan is ze afgelopen zaterdag een week  terug al weer gekomen? Ik dacht dat mijn zus de dinsdag na haar op vakantie gegaan was?

Bedoelt hij met Dita zichzelf???

Ja haha, als je Dyon zegt dan antwoord hij "ik Dita!" Nu doet hij dat niet meer maar een half jaar geleden nog wel! Hij noemt zichzelf nog wel zo.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:40:50'));

Hey maar Gerrie ging toch 8 dagen op vakantie? Dan is ze afgelopen zaterdag een week  terug al weer gekomen? Ik dacht dat mijn zus de dinsdag na haar op vakantie gegaan was?

zij gingen dacht ik een week na onze date op zaterdag... dan zouden ze toch afgelopen weekend thuiskomen?

Terug
Bovenaan