quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 10:45:33&apos

);
Nou ja Suus je weet al dat onthouding juist goed is, dus daar kan het dan juist niet aan liggen.
Voor Evie en Suus: als ik jullie was zou ik gewoon over een weekje nog eens met ochtendurine testen. Dan weet je het zeker.
Yvonne werk ze nog. Dat gevoel van geen zin ken ik maar al te goed dus....
Ben nu draaiboek aan het maken voor mijn huwelijk.......Hihiihihii gaaf hoor!
Komt helemaal goed. Nu krijg ik er wel een beetje zin in zo.
OWwww ik kan echt geen week meer wachten hoor! Als ik al zwanger zou zijn zou het morgen ookal te zien moeten zijn in principe want ben vandaag 3 dagen over tijd...... shit ik wil niet meer wachten! Voor de test van Clear Blue maakt het niet uit of het wel of geen ochtend urine is.... ga vanmiddag proberen denk ik... al zegt mijn verstand nog steeds dat het niet kan...
Gaaf dat draaiboek! Hey ik heb nog een tip, weet niet of jullie dit leuk vinden hoor, maar hoorde ik van iemand die het ook heeft gedaan.
Als je 's avonds op het feest een paar van die wegwerpcamera's op de tafels legt, kunnen de gasten ook leuke foto's maken, hier krijg je vaak hele leuke spontane foto's van! Ik vond dit zelf een heel leuk idee.... misschien hebben jullie er wat aan!