SYGE meiden 3

dan kunnen e samen testen Suus als je het morgen doet, is wel leuk toch?

Nee, dat is niet zo hoor. Als ik niet wil of geen zin heb maakt dat helemaal niks uit voor hem. We hebben in het begin gewoon afgesproken dat we zullen gaan klussen als we zin hebben voor een kindje, en dat het geen verplichting moet worden.En dat we het zo eerst blijven proberen tot dat ons huisje klaar is. En als we klussen dan komt dat  ook echt niet alleen van zijn kant. We willen zeker graag een kindje, maar niet gedwongen en dat hoeft ook niet perse direct. Wat we wel heel graag willen hoor en het maakt het er ook niet minder spannend om elke maand. Wij zijn ook nog niet zo heel lang bij elkaar dus dan klus je ook veel meer dan als je een langere relatie hebt.

Liefs Yvonne

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 10:45:33'));

Nou ja Suus je weet al dat onthouding juist goed is, dus daar kan het dan juist niet aan liggen.

Voor Evie en Suus: als ik jullie was zou ik gewoon over een weekje nog eens met ochtendurine testen. Dan weet je het zeker.

Yvonne werk ze nog. Dat gevoel van geen zin ken ik maar al te goed dus....
Ben nu draaiboek aan het maken voor mijn huwelijk.......Hihiihihii gaaf hoor!
Komt helemaal goed. Nu krijg ik er wel een beetje zin in zo.

OWwww ik kan echt geen week meer wachten hoor! Als ik al zwanger zou zijn zou het morgen ookal te zien moeten zijn in principe want ben vandaag 3 dagen over tijd...... shit ik wil niet meer wachten! Voor de test van Clear Blue maakt het niet uit of het wel of geen ochtend urine is.... ga vanmiddag proberen denk ik... al zegt mijn verstand nog steeds dat het niet kan...

Gaaf dat draaiboek! Hey ik heb nog een tip, weet niet of jullie dit leuk vinden hoor, maar hoorde ik van iemand die het ook heeft gedaan.
Als je 's avonds op het feest een paar van die wegwerpcamera's op de tafels legt, kunnen de gasten ook leuke foto's maken, hier krijg je vaak hele leuke spontane foto's van! Ik vond dit zelf een heel leuk idee.... misschien hebben jullie er wat aan!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 10:45:46'));

dan kunnen e samen testen Suus als je het morgen doet, is wel leuk toch?

Ik weet niet of ik nog wel kan wachten! Jij wel?

Leuk hoor Gerrie dat je al bezig bent voor een draaiboek. Als je nog tips wil of je komt er niet uit dan hoor ik het wel, misschien heb ik er een antwoord op..

ja, ik kan nog wel even wachten hoor, denk toch dat HET NIET RAAK IS..

Haha Suus ben je een beetje ongeduldig? Ben ik ook altijd hoor en idd. het maakt met Clearblue niet uit of je   overdag gaat testen, maar je moet niet teveel gedronken hebben van te voren en vier uur niet naar de wc zijn geweest

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 10:54:23'));

ja, ik kan nog wel even wachten hoor, denk toch dat HET NIET RAAK IS..

ik ook niet.... maar omdat ik wel al vanaf donderdag die krampen heb en Gerrie zegt dat zij dat ook had tijdens haar zwangerschap! hm.... ik heb de knoop doorgehakt, zodra ik moet plassen gaat er een test met me mee hoor!

Terug
Bovenaan