SYGE meiden 3

Ja Gerrie dat heb ik ook al een keer gehoord wat Suus schreef. Van die wegwerpcamera's op tafel! Erg leuk en onverwachte foto's!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 10:55:19'));

Haha Suus ben je een beetje ongeduldig? Ben ik ook altijd hoor en idd. het maakt met Clearblue niet uit of je   overdag gaat testen, maar je moet niet teveel gedronken hebben van te voren en vier uur niet naar de wc zijn geweest

Hm heb nog amper wat gedronken vandaag.... zal zo even een glas water drinken.... Mag je 4 uur niet naar de wc zijn geweest? Dat wist ik niet... dan moet ik nog wel even wachten dus.... Maar ga t toch vanmiddag doen hoor..... en toch dat stemmetje he in mn hoofd die zegt: het kan toch helemaal niet!
Maar inderdaad misschien was mn ei dan toch een paar dagen later.... ooooh wat eng zeg....

Suus ik duim voor je hoor, laat je het wel even weten? Ik ga weer aan het werk dames, want er moet toch nog het een en ander gebeuren hier! ppppfffffffff!!!!!!!!!!

DOei DOEI!!!!!!!!!!!!!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 11:01:01'));

Suus ik duim voor je hoor, laat je het wel even weten? Ik ga weer aan het werk dames, want er moet toch nog het een en ander gebeuren hier! ppppfffffffff!!!!!!!!!!

DOei DOEI!!!!!!!!!!!!!

Jullie zijn de eersten die het horen hoor! Stel dat het raak zou zijn (wat ik me nog steeds niet kan voorstellen) horen jullie het zelfs nog eerder dan Marco dat is ook wat! Hij vraagt wel steeds of ik al ongi ben, en dan zeg ik nee, maar heb m ook wijsgemaakt dat ik niet zwanger kan zijn en dat geloofde hij wel! Dus als het al zou zijn, dan is hij mega verrast!

Hahahahaha Suus, lastig he meid wachten??
Ik ken het hoor. Nou veel succes met testen in ieder geval en ik duim voor je hoor.
En natuurlijk ook voor jou he Evie!!
Dat het nu maar eens snel raak mag zijn verdorie!!

Oh Yvonne, ik wist niet dat jullie nog niet zolang bij elkaar waren.
Dat scheelt inderdaad ook wel ja.
Wij hebben al een kindje en zijn al 5 jaar samen. Dat zal ook wel enorm schelen.
Op vakantie zullen we wel lekker van elkaar gaan genieten! Hihihihiihi.

Wat een leuke tip van die wegwerpcamera's! Dat vind ik wel een goeie! Ik schrijf het gelijk op!! Hihihihi.

Knuf!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 11:03:52'));

Hahahahaha Suus, lastig he meid wachten??
Ik ken het hoor. Nou veel succes met testen in ieder geval en ik duim voor je hoor.
En natuurlijk ook voor jou he Evie!!
Dat het nu maar eens snel raak mag zijn verdorie!!

Oh Yvonne, ik wist niet dat jullie nog niet zolang bij elkaar waren.
Dat scheelt inderdaad ook wel ja.
Wij hebben al een kindje en zijn al 5 jaar samen. Dat zal ook wel enorm schelen.
Op vakantie zullen we wel lekker van elkaar gaan genieten! Hihihihiihi.

Wat een leuke tip van die wegwerpcamera's! Dat vind ik wel een goeie! Ik schrijf het gelijk op!! Hihihihi.

Knuf!

Ja als er iemand geen geduld heeft, ben ik het wel hoor!
Ik vond dat ook een leuke tip, daar krijg je hele andere foto's van dan van een fotograaf, dat zijn vaak de mooie, geposeerde foto's zeg maar en die van wegwerpcamera's juist lekker spontaan enzo! Ik wil het zelf ook ooit gaan gebruiken!

Ray en ik zijn nu een jaar ongeveer bij elkaar. Hiervoor heb ik een relatie gehad van 9 jaar. Het voelde al vanaf het begin direct zo goed tussen ons, ja stom is dat he? Je weet gewoon dat je het gevonden hebt eigenlijk. Zo voelt het voor ons, we woonden al samen na 2 maanden. Ja en dan klus je ook een beetje meer, we zijn dolverliefd en houden van elkaar, alle gevoelens tegelijk eigenlijk! Haha grappig he?

Terug
Bovenaan