SYGE meiden 3

ja dan zou ze zaterdag terug zijn gekomen. Ik ga nog even aan het werk. Ik heb het erg druk en nu komt mijn baas ook nog met klusjes. Fijne dag nog en tot morgen!

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 14:59:22'));

ja dan zou ze zaterdag terug zijn gekomen. Ik ga nog even aan het werk. Ik heb het erg druk en nu komt mijn baas ook nog met klusjes. Fijne dag nog en tot morgen!

Liefs Evelien

oke werkze nog even en tot morgen waarschijnlijk wel weer! doeidoei

zij gingen dacht ik een week na onze date op zaterdag... dan zouden ze toch afgelopen weekend thuiskomen?

Oh ja dat is ook zo!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 15:02:21'));

zij gingen dacht ik een week na onze date op zaterdag... dan zouden ze toch afgelopen weekend thuiskomen?

Oh ja dat is ook zo!

en toen waren er nog maar 2.....

Ja haha! Ja ik zit nog in mjn oude kantoortje, maar duurt niet lang meer! Ze zitten nu op het dak voor het rookkanaal van de kachel! Vandaag zou het laminaat erin komen maar is degene niet op komen dagen! Ppff gek wordt je van dat volk die zich niet aan afspraken kunnen houden! Nou ja kijken of het er morgen in komt!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 15:16:46'));

Ja haha! Ja ik zit nog in mjn oude kantoortje, maar duurt niet lang meer! Ze zitten nu op het dak voor het rookkanaal van de kachel! Vandaag zou het laminaat erin komen maar is degene niet op komen dagen! Ppff gek wordt je van dat volk die zich niet aan afspraken kunnen houden! Nou ja kijken of het er morgen in komt!

owwwww zijn ze er nou nog niet geweest... die zouden toch vorige week ook al komen? of waren die ergens anders van???
ik ga zo ff de vaatwasser leeghalen en langzaamaan beginnen met het eten, want dan kunnen we mooi vroeg eten, kan marco weer in de tuin aan het werk straks!

Terug
Bovenaan