SYGE meiden 3

owwwww zijn ze er nou nog niet geweest... die zouden toch vorige week ook al komen? of waren die ergens anders van???
ik ga zo ff de vaatwasser leeghalen en langzaamaan beginnen met het eten, want dan kunnen we mooi vroeg eten, kan marco weer in de tuin aan het werk straks!

Nee die waren van het systeemplafond, dat waren andere mensen. Oh ja de tuin! Wat een een werk he? Maar als die eenmaal af is kun je mooi gaan genieten. Ja ik moet ook nog even wat doen, nou doei doei liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 15:43:33'));

Nee die waren van het systeemplafond, dat waren andere mensen. Oh ja de tuin! Wat een een werk he? Maar als die eenmaal af is kun je mooi gaan genieten. Ja ik moet ook nog even wat doen, nou doei doei liefs Yvonne

ow ja is ook zo... wist ik ook wel hoor! hihi...
ja lekker op tijd eten, heeft ie nog mooi een paar uurtjes tijd! krijg net een telefoontje van de tuindeco of het klopt dat daar nog een blokhut ligt van ons.... vreemd want die hebben wij hier al haah! had eigenlijk moetten zeggen dat dat klopt hadden we er mooi 2 hihhihi....
nou werkze nog ff en tot morgen ofzo maar weer he/! laat morgen zowiezo ff weten hoe het gesprek is verlopen hoor!
doeidoei

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 15:46:02'));

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 15:43:33'));

ow ja is ook zo... wist ik ook wel hoor! hihi...
ja lekker op tijd eten, heeft ie nog mooi een paar uurtjes tijd! krijg net een telefoontje van de tuindeco of het klopt dat daar nog een blokhut ligt van ons.... vreemd want die hebben wij hier al haah! had eigenlijk moetten zeggen dat dat klopt hadden we er mooi 2 hihhihi....
nou werkze nog ff en tot morgen ofzo maar weer he/! laat morgen zowiezo ff weten hoe het gesprek is verlopen hoor!
doeidoei

Is goed joh! Ik zal voor je duimen hoor! En ja eigenlijk wel, die sukkels! Haha als ze er een over hebben...?
Nou eet smakelijk voor straks en klus ze(......in de tuin!) Haha!

Doeidoei

Nou doei doei! Ben nu echt weg hoor! Haha ik  zit vastgekleeft aan de computer hier!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 16:06:06'));

Nou doei doei! Ben nu echt weg hoor! Haha ik  zit vastgekleeft aan de computer hier!

haha ik ook, ga steeds tussendoor ff kijken! kan de pc beter uitzetten denk ik haah! nou doei doei!

Ja, hier hetzelfde verhaal, maar dan kan ik ook niet meer werken he? Haha, nou doei doei

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 16:23:54'));

Ja, hier hetzelfde verhaal, maar dan kan ik ook niet meer werken he? Haha, nou doei doei

haah ja dat is lastig voor jou dan....
heb de vaatwasser weer leeg, aardappeltjes geschild en die staan nu op dus ben ff weer klaar hihi kani k weer computeren whoehoeeeeee

Haha ik moet eigenlijk nog iets afmaken hier en ray wil om 17.00 weg. pppffff!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan