SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 16:39:33'));

Haha ik moet eigenlijk nog iets afmaken hier en ray wil om 17.00 weg. pppffff!!!!!!!!!!!

dat word aanpoten dus..... !!! ik zal je niet langer ophouden hihih... marco komt er zo aan dus dan gaan wij ff snel eten! ga maar snel je werk afmaken!

Goeiemorgen meiden, hier even een berichtje voor dat ik aan het werk ga! Het weer lijkt weer veelbelovend vandaag, maar ja lekker zonnebaden is er niet bij! Mijn kantoor is bijna klaar, vandaag zijn ze bezig met de laminaat en dan moet de kachel er nog in en de meubels en klaar is kees!!

Liefs Yvonne

Voor mij ook geen zonnebaden vandaag, helaas. Het is nog steeds erg druk...Lekker zeg dat ze bezig zijn met je kantoor, het zal wel mooi worden. Ik ga snel weer verder. Werkse vandaag en misschien tot vanmiddag!

Liefs Evelien

Nou meiden, dan hebben jullie het daar beter dan hier.... dikke onweer en regenbuien! Wou in de tuin bezig maar gaat niet lukken!

EN DAN NU HET GOEDE NIEUWS:

Ik begin maandag met mn nieuwe baan als versmedewerkster in Ommen, moest er vanochtend heen voor wat ik dacht dat een sollicitatie gesprek was, maar moest alleen ff papieren tekenen haha, ze hebben zelfs alles al doorgegeven aan personeelszaken zodat ik maandag in het systeem sta en meteen kan beginnen haha! Ben erg blij nu!!

Hallo!!

Het weer is hier ook al minder geworden! Bah! leek vanmorgen nog zo lekker! Ga zo mijn trui uit de auto halen!

En SUUS SUPER GEFELICEERD HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha leuk kleurtje he?

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:09:36'));

Hallo!!

Het weer is hier ook al minder geworden! Bah! leek vanmorgen nog zo lekker! Ga zo mijn trui uit de auto halen!

En SUUS SUPER GEFELICEERD HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha leuk kleurtje he?

Liefs Yvonne

Heeeeeeeeeej thanks!!
Hoe doe je dat met kleur?? cool....
Ben echt superblij joh, moet nu snel zorgen datik mn huis helemaal schoon en opgeruimd krijg voor volgende week haha!
Al even doorgegeven aant CWI dat het niet meer nodig is.... ga lekker wel die uitkering nog aanvragen, want heb ik recht op..... ook al is het maar van 3 weken, daar heb ik wel al die jaren voor gewerkt dus....

oh trouwens, hier komt de zon er nu weer door, en het is ook weer droog.....! haha

Terug
Bovenaan