SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:17:22'));

Hey zeg dat is niet eerlijk! hier nog niet!

Niet? Zal zo wel komen dan, zitten tenslotte dicht bij elkaar h!
He weet je, vanochtend zijn de aandelen Laurus (van Super de Boer) flink gestegen! Komt omdat ik weer in dienst kom haah nu gaat het helemaal weer goedkomen daar! hihihhi wat een ego he?!

Heeeeeeeeeej thanks!!
Hoe doe je dat met kleur?? cool....
Ben echt superblij joh, moet nu snel zorgen datik mn huis helemaal schoon en opgeruimd krijg voor volgende week haha!
Al even doorgegeven aant CWI dat het niet meer nodig is.... ga lekker wel die uitkering nog aanvragen, want heb ik recht op..... ook al is het maar van 3 weken, daar heb ik wel al die jaren voor gewerkt dus....

Hey leuk he? dat doe je met die hoofdletter A boven het vakje waarin je de tekst schrijft. en die vette letters met B en die streep met U !

Niet? Zal zo wel komen dan, zitten tenslotte dicht bij elkaar h!
He weet je, vanochtend zijn de aandelen Laurus (van Super de Boer) flink gestegen! Komt omdat ik weer in dienst kom haah nu gaat het helemaal weer goedkomen daar! hihihhi wat een ego he?!

Haha ja 't is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik !
Van dat liedje! Haha grappig he?

Ik heb Gerrie trouwens gister ook nog een sms gestuurd, maar niks terug gekregen. Vind het wel vreemd. Er zal toch niks met haar aan de hand zijn?

Hey meiden!

Wouw wat goed Suus dat je bent aangenomen en wat lekker dat je maandag al kan beginnen! Gefeliciteerd!

Ik heb ook niks meer gehoord van Gerrie, ik maak me wel een beetje zorgen..Als je geen zin meer hebt om met ons te kletsen dan kan je dat toch gewoon eerlijk zeggen?

Ik heb weer aardig wat werk kunnen doen maar er ligt nog genoeg..pfff..

Terug
Bovenaan