SYGE meiden 3

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:24:47'));

Haha ja 't is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo goed bent als ik !
Van dat liedje! Haha grappig he?

Dat liedje zingt Marco heel vaak haah! Maar dan het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo knap bent als ik?! zo gaat ie toch?? Of heb ik dat mis....?

Nee, het is zoals Yvonne het zegt: wanneer je zo goed bent als ik.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:34:10'));

Hey meiden!

Wouw wat goed Suus dat je bent aangenomen en wat lekker dat je maandag al kan beginnen! Gefeliciteerd!

Ik heb ook niks meer gehoord van Gerrie, ik maak me wel een beetje zorgen..Als je geen zin meer hebt om met ons te kletsen dan kan je dat toch gewoon eerlijk zeggen?

Ik heb weer aardig wat werk kunnen doen maar er ligt nog genoeg..pfff..

Dank je wel! Ja snel al he! Ze zitten daar heel omhoog, want maandag begint hier de bouwvak (ja wat een dag om te beginnen of niet! druk druk druk!) en ommen is een heel toeristisch dorp en de campings enzo zitten allemaal vol! De eerste maandag van de bouwvak is net zo druk als een normale zaterdag dus dat gaat nog wat worden maandag!

Ik heb ook nog niets gehoord op mn berichtje wat ik voor haar op hyves had achtergelaten.....
Zal ze niet meer willen kletsen?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:38:19'));

Nee, het is zoals Yvonne het zegt: wanneer je zo goed bent als ik.

echt?? die marco toch hij zingt altijd knap hahaha!

meiden, dit betekent dus wel dat ik overdag niet meer hier op het forum zal zijn... krijg wel een vaste vrije dag in de week dus dan ben ik wel, maar verder dus dan alleen savonds..... dan niet denken dat ik ook geen zin meer heb he!?

haaha! die Marco! Moet je hem maar even op wijzen..Het is hier nu trouwens ook heel vies weer, onweer en regen, bah! Ik hoop dat alles goed gaat met Gerrie.

Dan zijn we nog maar met z'n tweeën overdag..wordt steeds rustiger.Maar wel gezellig dat je er 's avonds nog bent!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:42:18'));

Dan zijn we nog maar met z'n tweeën overdag..wordt steeds rustiger.Maar wel gezellig dat je er 's avonds nog bent!

haha nu is het hier weer mooi weer haah!
ik blijf gewoon komen alleen wat minder, want moet weer gewerkt worden he!
Ga trouwens ook nog iets meer verdienen ook nog, terwijl ik bij de Coop al behoorlijk verdiende! en krijg ook nog reiskostenvergoeding en 10% korting op de boodschappen, wat dan met je loon bijgestort word dus al met al meer centjes voor mij!!! Ik ga er alleen maar op vooruit! joehoeeeeeeeee

Terug
Bovenaan