quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 16:58:20&apos

);
Hey Suus, leuke kleurtjes he? Ja ik zoek dat nog even uit daar met dat internet!
Haha ja lekker is dat dan krijg je een uitkering van 70% van je laatstverdiende loon!
Ik weet niet of je er recht op hebt, ligt eraan als je erin hebt gezet dat jezelf weg bent gegaan of dat je ontslag hebt gekregen? Bij dat laatste dan heb je er wel recht op.
Oh ja morgen gaan ze bij ons bouwgrond sonderen of zoiets, dan kijken ze hoe diep het vaste zit waarop we kunnen bouwen. Ik hoop niet al te diep want dan moeten er heipalen in en dat is veel duurder. Het bouwgrond is 24 meter breed en 82,5 meter lang.
Nou ga maar ff lekker eten koken, ik ga nog eventjes wat afmaken hier.
Nou liefs Yvonne
Nou heb zelf dus helemaal niets hoeven ondertekenen, mijn contract liep gewoon af.... dus volgens mij moet ik er dan wel recht op hebben toch? Dit heb ik ook gezegd bij CWI dat contract niet omgezet werd....
OOOOh dat hoop ik ook niet voor jullie dat er heipalen in moeten, dat is echt duur inderdaad, wij wilden namelijk een bijkeuken bouwen bij ons huis, maar dat moest dan ook met heipalen..... dan zou de bijkeuken ons ongeveer 20000 euro gaan kosten, we hebben t maar niet gedaan, omdat wij hier over een jaar of 2/3 weer wegwillen en dan hebben we die investering er niet uit!