SYGE meiden 3

Hoi meiden ben ik weer ff het is eindelijk bijna vakantie nog 1 weekje werken....
owwww heerlijk dan lekker 8 dagen naar turkije toe .....

en heerlijk 16 aug pas weer beginnen .......

Hoe is het hier dan???? al  te bekennen of testen er tegen aan gegooid???

xxx Mariette

Hey Mariette,

Hoe is het met jou dan??
Hier is het wachten op mn ei, die een van deze dagen komen gaat!
Ik begin maandag met een nieuwe baan en dan moet ik 4 weken werken en dan ga ik op vakantie! LEkker naar Zuid-Frankrijk, kan niet wachten!!
Moet nu als een gek mn huis gaan schoonmaken, want maandag weer aan het werk hahha! het is hier nog steeds een en al zand omdat we nog steeds in de tuin bezig zijn, maar het achterste gedeelte is nu helemaal dicht, dus kan ik gaan schoonmaken pffff ga veel liever lekker buiten zitten! Kan nu en het is nog mooi weer ook!

Meiden, zou graag jullie advies willen over iets!

Maandag begin ik dus met mn nieuwe baan.... nu zit ik te twijfelen of ik nu niet eerst ff een maand of 2/3 moet wachten met zwanger worden.... weet dat het ook nog wel lang kan duren, maar zou me heel lullig voelen als ik deze ronde zwanger zou raken.... begrijp me niet verkeerd wil het heel graag! maar misschien is het nu toch iets verstandiger om even te wachten.... dan kan ik mezelf eerst flink bewijzen daar zeg maar!
Wat denken jullie..... vind het heel moeilijk!

Hey Suus,

Jeetje, lastig hoor..Je moet doen wat je zelf wilt. Wie weet duurt het nog even voordat je zwanger bent en ook al ben je wel snel zwanger dan kan je toch nog een hele tijd blijven werken. Ik snap wel dat het moeilijk is om een keuze te maken. Praat er rustig over met je man en dan komen jullie vast tot een goede beslissing.

Het is vandaag heerlijk weer he? Ik wou dat ik vrij was...

Er is weer iemand die wil pendelen, heb gelijk gevraagd of ze het voor mij wil doen, ben benieuwd!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 11:58:55'));

Hey Suus,

Jeetje, lastig hoor..Je moet doen wat je zelf wilt. Wie weet duurt het nog even voordat je zwanger bent en ook al ben je wel snel zwanger dan kan je toch nog een hele tijd blijven werken. Ik snap wel dat het moeilijk is om een keuze te maken. Praat er rustig over met je man en dan komen jullie vast tot een goede beslissing.

Het is vandaag heerlijk weer he? Ik wou dat ik vrij was...

Pfff weet het echt niet.... mijn zusje heeft van te voren wel gezegd dat ik graag een kindje wil en ondanks dat zij die vrouw toen van laat haar toch maar solliciteren dus ze weet er wel van....   echt lastig hoor.....!
Heb trouwens een berichtje van Gerrie gehad op mn hyves, alles gaat goed, vakantie was redelijk, ze is erg misselijk geweest en heeft erg heimwee gehad naar Jerrel en haar koffer was de 1e 2 dagen ook nog kwijt!
Ze is erg druk en vergeetachtig door de hormonen en kwam of deze week en anders volgende weer weer op het forum en jullie krijgen in ieder geval de groetjes!

Fijn dat je wat van Gerrie gehoord hebt. Wat vervelend dat ze zo misselijk is. Hoop haar snel weer hier te "zien". Bijna weekend meiden! Zondag komen mijn zus en haar vriend film kijken, erg gezellig. Ik ga vanmiddag even lekkere dingetjes halen. Morgen lekekr dagje niks, heerlijk. denk dat ik even het huis grondig ga schoonmaken. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 09:47:47'));

Fijn dat je wat van Gerrie gehoord hebt. Wat vervelend dat ze zo misselijk is. Hoop haar snel weer hier te "zien". Bijna weekend meiden! Zondag komen mijn zus en haar vriend film kijken, erg gezellig. Ik ga vanmiddag even lekkere dingetjes halen. Morgen lekekr dagje niks, heerlijk. denk dat ik even het huis grondig ga schoonmaken. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Liefs Evelien

Hoi evelien

Ik moet morgen ook huis poetsen en bed verschonene leuk werkje altijd en morgenavond een verhjaardag wle gezellig en zondag lekker nisken of wat wandelen

nadia

Terug
Bovenaan