SYGE meiden 3

Wij hadden ook van die wegwerpcamera's maar bij ons zijn er totaal geen mooie foto's uit voort gekomen. Erg slecht van kleur en ook heel veel maffe foto's, ik denk dat mensen die dronken waren er veel lol hebben gehad. Wel zonde van je geld dan maar ja..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 11:13:04'));

Wij hadden ook van die wegwerpcamera's maar bij ons zijn er totaal geen mooie foto's uit voort gekomen. Erg slecht van kleur en ook heel veel maffe foto's, ik denk dat mensen die dronken waren er veel lol hebben gehad. Wel zonde van je geld dan maar ja..

ow wat jammer! zat er wel een flits op dan? tja inderdaad dronken mensen kunnen niet fotograferen!

Ries en ik zijn a.s. donderdag 6 jaar bij elkaar en we wonen nu bijna 5 jaar samen. We hebben echt periodes dat we veel klussen, zoals afgelopen weekend. Voor de rest klussen we meestal 2 a3 keer in de week mar toen we net met elkaar waren deden we het echt wel meerdere keren op een dag..Wanneer ga je testen Suus? Ben zo benieuwd...

Volgesn mij zat er wel een flits op maar hebben die mesen die gewoon niet gebruikt. Het duurt ook altijd even voordat zo'n ding geladen is dus misschien hebben ze ze te vroeg genomen. Het is misschien handig om wat familieleden te vragen om af en toe een foto te maken.

Jammer zeg van die foto's Evelien, maar ja dat kun je inderdaad ook hebben. Je weet natuurlijk niet wat je krijgt van tevoren maar het hadden ook supermooie foto's kunnen zijn. Dat is toch altijd de vraag.

Wij waren vorige week 8 en half jaar samen, en in het begin deden wij het inderdaad ook meerdere keren op een dag.... Toen we wat langer samen waren werd dat steeds minder eigenlijk totdat we het bijna nooit meer deden! Maar toen ik stopte met de pil in april hebben we de schade weer flink ingehaald!

Wanneer wil jij weer gaan testen Evelien? Wacht jij wel tot zaterdag?

Ja ik was ook al zwanger toen Kevin en ik nog maar 9 maanden wat hadden.
Het was echt voorbestemd, want ik heb bindingsangst en als we Jerrel niet gehad hadden, dan was ik vast alweer gevlogen. En nu komt er een tweede en gaan we volgend jaar trouwen! Hahahha.

Kevin is echt een lieverd en anders had ik een relatie met hem vast weer "weggegooid".
Dus het was gewoon de bedoeling!

Wel fijn dat je zo'n sterk gevoel hebt dat het geod zit.
Heerlijk is dat!

Terug
Bovenaan