SYGE meiden!

Ik heb vanaf 30 juli vakantie en dan moet ik 20 augustus weer werken. Hebben jullie al vakantie geboekt? Ik ga waarschijnlijk bergwandelen in Oostenrijk, heb ik nog nooit gedaan en lijkt me wel erg leuk.

Yvonne, hoe is 29 juni voor jou??? hey ideetje, misschien kunnen wij samen die kant op reizen??

wij gaan samen met mn zusje en haar vriend 2 weken in een chalet op een camping in Zuid Frankrijk, Frejus! heb er echt mega veel zin in, gaan met de auto, dit is ons 2 jaar geleden erg goed bevallen, kunt gaan en staan waar je wilt!

Wij gaan 7 juli voor 8 dagen naar Spanje, aan de Costa Brava liggen in Callella.
We gaan met z'n tweetjes. Lekker uitrusten en bijkomen van de stress rondom de verhuizing e.d.

We willen miss eind van de zomer ook nog een keertje weg, maar dat met z'n drietjes.
Als dat financieel uitkomt.

Maar Yvonne, vrijdag 29 juni is dat wat voor jou?

lekker gerrie, er even met zn 2en tussen uit, wie past er ondertussen op jerrel? jouw ouders of schoonouders??

Zozeker lekker dat jullie naar Spanje gaan. En lekker met z'n tweetjes. Hebben jullie dat wel vaker gedaan? Lijkt mij wel vreemd om zonder je kind te gaan.

Sorry meiden, alles lag hier plat!! Geen stroom etc. Ik was net bezig met schrijven!!

Ja 29 juni vind ik best en Suus dan haal ik jou wel op, ik vind het niet erg om te rijden.

Onze tante Henny past op.
Dat is onze vaste oppas en een kennis van de familie.
Hij ziet hen als familie dus daar laten we hem wel met een gerust hart achter. Al vind ik het wel moeilijk om een week zonder hem weg te gaan.
Maar we kiezen er bewust voor even kwalitatieve tijd met z'n tweetjes door te brengen na onze hectische periode.

Ik de heb de reis gewonnen bij radio 538. Leuk he?

Hey, ik heb net gelezen dat onze bouwaanvraag vorige week in een plaatselijke krant stond! Dan duurt het nog zo'n 8 weken denk ik! Wordt dan geen vakantie voor ons, dus een lekker dagje op pad is voor mij dan super!

Terug
Bovenaan