SYGE meiden!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 16:00:26'));

hoe kom je aan het nummer van Gerrie, Suus?

ze had mij een berichtje terug gestuurd via de hyves mail....
heb je ze verder allemaal?

Ik heb nu het nummer van Suus en van Yvonne, maar nog niet van jou Evelien.
Misschien kun je het ook sturen via hyves? Of ik stuur die van mij, kan ook.

Ja, die hebben we wel thuis alleen geen internet. Als we toch binnenkort weer gaan verhuizen heeft het geen nut om dat uit zoeken hoe het in dtsl. werkt. Maar ja mischien in ons nieuwe huisje! Zeg als we de 29e afspreken  zijn Gerrie en ik  voorbij onze NOD! En Suus jij zit maar een dag voor je NOD dan.

voor de rest heb ik alle nummers.nog maar een uurtje en dan mag ik weer naar huis.

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 16:04:19'));

Ja, die hebben we wel thuis alleen geen internet. Als we toch binnenkort weer gaan verhuizen heeft het geen nut om dat uit zoeken hoe het in dtsl. werkt. Maar ja mischien in ons nieuwe huisje! Zeg als we de 29e afspreken  zijn Gerrie en ik  voorbij onze NOD! En Suus jij zit maar een dag voor je NOD dan.

ow jee daar had ik nog niet eens aan gedacht!! in principe kunnen we dan allemaal al zwanger zijn toch?! dat zou wat zijn he?!
als jullie dan maar niet heeeel misselijk zijn.....

Zou wel erg leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn. Alleen ik zou het dan nog niet kunnen weten want mijn NOD is pas 4 juli ongeveer.

Terug
Bovenaan