SYGE meiden!

heeft iedereen nu alle nummers???
ik wel in ieder geval!
ga nu tussen door even de aardappeltjes schillen!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 16:12:23'));

Zou wel erg leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn. Alleen ik zou het dan nog niet kunnen weten want mijn NOD is pas 4 juli ongeveer.

ik zou het dan ook nog niet weten want mijn NOD is de dag erna!! dat word dus spannend!

Die van mij is er weer af, ik heb alleen het nummer van gerrie niet, maar anders kan Suus deze even sms'en

Ja, dat zou nog eens super zijn! Kunnen we mischien babyshoppen! Jammer dat we allemaal nog niet zwanger zijn. Want als je nog maar net zwanger bent weet nog niemand het verder en hadden met zijn allen ongestoord kunnen shoppen! Heerlijk lijkt me dat!

ik heb ook alle nummers. Ik ga nog even doorwerken. Misschien kijk ik vanavond nog even naar de berichten. Alvast eet smakelijk allemaal!

Ik heb alle nummers!
En inderdaad, dan weten in ieder geval Yvonne en ik of we zwanger zijn!! En misschien voel jij dan ook al iets Suus........., dat zou wel spannend zijn dan.......
Wie weet wie weet.....

Misselijk was ik bij mijn zoontje pas met 7 weken.
Tot aan de zesde maand, dat was wel minder hoor............
Maar hopen dat dat deze keer niet zo is.

Meiden, errug gezellig!!
Ik mag zo lekker alweer naar huis!! Jee!!!
Jullie hebben me de dag doorgeholpen!!

ja dat gaan we doen! als we allemaal zwanger zijn spreken we nog een keer af en gaan we babyshoppen! wou dat het al zo ver was, er zijn zoveel leuke dingen!
 evelien werkze nog even!
yvonne? tot hoe laat werken jullie vandaag?
en gerrie?

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 16:17:36'));

Ik heb alle nummers!
En inderdaad, dan weten in ieder geval Yvonne en ik of we zwanger zijn!! En misschien voel jij dan ook al iets Suus........., dat zou wel spannend zijn dan.......
Wie weet wie weet.....

Misselijk was ik bij mijn zoontje pas met 7 weken.
Tot aan de zesde maand, dat was wel minder hoor............
Maar hopen dat dat deze keer niet zo is.

Meiden, errug gezellig!!
Ik mag zo lekker alweer naar huis!! Jee!!!
Jullie hebben me de dag doorgeholpen!!

dat is ook een manier om te zeggen dat we je van het werk hebben gehouden haha!ik ga nu even eten maken, marco zal zo wel thuis komen! ben benieuwd wat hij er van zegt haha hij moet er vast om lachen!

Terug
Bovenaan