SYGE meiden!

Ik had Yvonne's berichtje per ongeluk naar Kevin gezonden, dus die moest er wel om lachen hoor!
Hij vind het wel leuk dat we de date hebben.
Hij vind het wel gaaf.

Ondertussen hebben we allemaal elkaars nummer geloof ik.
Ik werk tot half vijf, dus nog een goeie vijf minuten.
Dan lekker naar huis!!

En vanavond gilmore girls!!

Meiden ik spreek jullie morgen weer!

Eet smakelijk alvast en fijne avond!!

Knuf Gerrie.

gerrie jij ook eet smakelijk! ik moet gilmore girls maar even opnemen, gaan vanavond naar mn oma toe! morgenavond moet ik werken, weet niet of ik op tijd thuis ben en of ik dan hier nog kom, maar anders donderdagavond wel, dan ben ik weer alleen thuis, marco moet dan weer naar school toe!

Ja, dat is goed ik ga ook vertrekken! Leuk is het he, die van mij zal straks ook opkijken als ik het hem vertel!

Eet smakelijk en doeidoei!!

meiden ik ga nu ook, marco komt er aan!
tot snel maar weer!!
Liefs Suus

goedemorgen allemaal!
nog even een berichtje achter laten voordat ik aan het werk ga! ik kan namelijk op het werk niet op internet dus jullie zullen me hier vandaag niet zien... mss vanavond als ik er op tijd weer ben, want moet vanavond ook werken!
Yvonne, is je migraine al weer weg???
Gerrie, zie dat je het hyven al aardig onder de knie hebt! Er komen steeds meer foto's bij, leuk! Staat je vriend er ook ergens op?
Evelien, je houdt ons wel in spanning hoor, geen foto! Ben heel benieuwd hoe jij er uit ziet!!!

Nou meiden ik moet gaan!
Werkze vandaag en tot snel!
Liefs Suus

Goedemorgen  meiden,

Sorry maar ben de foto gisteravond helemaal vergeten. Ik ga hem er vanavond echt opzetten hoor. Vandaag moet ik weer werken tot 17.00 uur. vanavond lekker sporten. Wat gaan jullie vandaag doen?

Liefs evelien

Goedemorgen meiden!

Ik moet vandaag werken tot 12 uur en daarna van 12.45 tot 14.45 uur mijn eerste rijlessen!! Een spoedcursus, volgende week dinsdag gelijk examen!
Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat ik het gelijk haal. Zou wel helemaal gaaf zijn. IK heb er enorm veel zin in.

Ja dat Hyves lukt al goed. Ik kom ook veel andere vrienden en vriendinnen tegen, dus het is echt gaaf. Ik zal nog even foto's zoeken thuis van mijn mannetje. Kunnen jullie hem ook zien. We hebben pas een heleboel foto's van de computer afgehaald omdat ie te vol stond, dus vandaar.

Evelien, ik ben ook echt benieuwd naar je foto hoor!!

Nou meiden werk ze vandaag!
Knuf Gerrie.

Hallo meiden!

Ik ben vandaag ook weer aan het werk tot 17.00 uur ongeveer net als Evelien. Alleen moet ik vandaag een beetje meer doen dan gisteren. Was niet zo   geslaagd, iedereen kwam langs en dat kost zoveel tijd. En later moest ik natuurlijk nog even bij jullie kijken!
Net als nu het is ook zo verslavend!!!

Wat heb jij voor rijlessen dan Gerrie?

Ik heb gisteren een migraineaanval gehad! Bah, echt niet lekker hoor! Later op de avond trok het gelukkig weer weg, nadat ik drie kopjes koffie had gedronken! Zo raar, zou het van de caffeíne kunnen zijn? Ik heb geen idee?
Ik heb nu al twee dagen een zere navel met steken erin. Hebben jullie dat wel eens gehad? Je kunt dan een rode streep zien. Heb ik nog niet eerder gehad.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan