SYGE meiden!

Hey Yvonne,

Een migraine aanval lijkt me echt vreselijk!
Ik heb vaak spanningshoofdpijn en das ook al geen pretje hoor.......

Ik heb gewoon autorijlessen.
En dan een spoedcursus, omdat ik al "stiekem" gewoon rijd in onze auto soms.

Wij hebben gisteren nog geklust. IK ben zo benieuwd.
Leuk ook dat we rond dezelfde tijden zitten he? Ik heb mijn NOD 19 juni en jij dan 20 juni. Wie weet als we "De Date" hebben zijn we miss allebei al net zwanger. Als dat zo is, dan móéten we wat voor een baby kopen in Utrecht! Ons eerste aankoopje dan als zwangere vrouwen. Dat lijkt me wel gaaf.

Ik hoef vandaag dan gelukkig maar een half dagje! Echt beter hoor.
En dan lekker twee uur autorijden. Zo verschrikkelijk spannend. Maar het werd wel eens tijd zeg!

En over een kleine 5 weken lekker op vakantie!! Daar heb ik echt zin in.

Hoe gaat het bij jou met klussen? Klussen jullie elke dag of om de dag nu?
En hoelang ga je door met klussen dan?

Liefs Gerrie.

Hoi Yvonne,

Ik heb ook weleens last gehad van steken in mijn navel, gek is dat he? Het is wel een tijdje gelden maar ik ken het dus wel. Wel lastig zeg die migraine maar gelukkig is het weer afgezakt. Ik heb ook een tijd heel erg last gehad van hoofdpijn maar dat is nu gelukkig weg. Het scheen door mijn verstandskiezen te komen. Toen hebben ze ze eruit gehaald en weg was het.Ik heb ergens op internet uitgerekend dat rond de 15de mijn vruchtbare dag(en) is. We gaan natuurlijk weer flink klussen rond die datum en hopen dat het dan raak is.

Liefs evelien

Hallo meiden,

Oh ik hoop zo dat het raak is deze ronde en idd. Gerrie dan kunnen wij alvast wat leuks kopen voor de baby op onze date! Dat is leuk vooral omdat niemand het dan nog weet verder. Ik hoop voor je dat je je rijbewijs haalt zeg! Spannend hoor! Ik heb zelf twee jaar geleden mijn motorrijbewijs nog gehaalt! Is ook leuk!
Hey Evelien ik ben ook benieuwd naar jouw foto's! En ik ben blij dat het niks raars is met die steekjes bij mijn navel. Zal wel weer overgaan denk ik.
Ja die migraine is niet lekker! Was echt duizelig en zag gewoon blauw/mistig! Ik ben blij dat het is weggetrokken!

Nou meiden ik ga echt even wat doen vandaag! Tot later!!

Doeidoei

Yvonne

Heeey meiden,

Mag ik ook gezellig mee kletsen hier?

Liefs Maaike

(ik kan vanavond of morgen pas weer reageren moet om 1 uur gaan werken, dus waarschijnlijk geen reactie meer terug van mij, na half 1)

ik kom ook lkkr meekletsen als het mag hoor!!!!

Ik heb ook hyves, echt leuk dat er zoveel mensen lid van zijn joh!!!
als iemand bij de mijne wil kijken Bergambacht, tante jet of Mariette!!!

en wel ff berichie achterlaten he ;-)

komen er trouwens mensen uit de buurt van Bergambacht Gouda Rotterdam?

Hallo Maaike

Zeker mag je gezellig meekletsen hier.
We houden elkaar lekker op de hoogte en zijn al echte kletskousen aan het worden hier!
Maar dat is ook zo leuk he? Ik ga zo eerst ook weer even aan het werk omdat ik er een zooitje van gemaakt heb! Ik ben er sávonds niet, maar de andere meiden mischien wel.

Nou doei doei
Liefs Yvonne

Hallo Mariette

Kom er ook gezellig bij! Ik kom uit Drenthe, omgeving Emmen. Dus ligt nog wel een eindje er van af!

Welkom Mariette en Maaike. Gezellig dat jullie er ook bij komen.Ik woon zelf vlakbij Utrecht. Hoelang zijn jullie eigenlijk al bezig om zwanger te worden en is het jullie eerste kindje? Ik hoor het wel.

Liefs evelien

Terug
Bovenaan