Heeeey Meiden,
Nou eindelijk ben ik dan weer terug van weg geweest.
Moest vanmiddag van 13 tot 17 werken bij de albert heijn, ik ben daar cassiere en ik heb de boel daar eens ff flink op stelten gezet. Ik werk daar sinds december, maar voor die tijd heb ik 4 jaar in een ander filiaal gewerkt.
Omdat ik vorig jaar geopereerd ben, hebben die stel eikels vakantie afgeschreven terwijl ik in het ziekenhuis lag, dus daar had ik toen der tijd wat van gezegd en die vakantie uren (in totaal 25) hebben ze bij mijn nieuwe tegoed van dit jaar geboekt. Nou kreeg ik vandaag mijn loonstrookje en hebben die klootzakken vanaf december tot nu bijna 60 uur vakantie afgeschreven!!!!!!! Nu betekent dat dus, dat ik voor de zomer vakantie nog maar 8 uur zou hebben terwijl ik 4 weken vakantie heb aangevraagd dus ja, dat vond k ff niet zooo leuk..
Verder ben ik vanavond nog int ziekenhuis in breda geweest, de opa van mijn vriend heeft een herseninfarct gehad dus is best wel ff fijn om daar zo nu en dan langs te gaan!
Nou ik zal me nog even voorstellen aan de mensen die me nog niet kennen. Ik ben Maaike en ik ben 20, ik woon samen met mijn vriend Jordy die 26 is en we hebben een appartementje gekocht in Vlissingen (daar woon ik nu samen). Ik ben sinds 23 mei gestopt met de pil, maar het is de bedoeling dat we pas na de zomer van start gaan, dus eerst ff een paar maandjes met rubbertjes oefenene haha!
Liefs, Maaike