SYGE meiden!

haha, nou dat is ook leuk alleen ben je wel moeilijk te herkennen..Maar goed jij ziet ons dan wel. Ik ga zo opruimen ik lees jullie berichten vanavond nog wel even.

Liefs evelien

Ja, dat is goed! Ik zal jullie eens goed bestuderen! Dan kan ik jullie altijd nog voorbij lopen  ! Haha, grapje hoor. Ik haal eerst Suus op s 'morgens, dus die schrikt zich als eerste rot als ze me ziet! Haha, dat was ook een grapje!

Goh, nou kan die wel weer! Jij gaat   zo lekker naar huis he? Ik ga eerst nog even wat afmaken hier!

Liefs Yvonne

Hey meiden!

Ik ga er ook vandoor!!! Eet smakelijk allemaal en tot de volgende keer!!

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Nu is iedereen weg, en dan kom ik nog een keer!
Allereerst welkom nieuwe meiden! Kom gezellig meekletsen hier, het tempo ligt hier soms wel erg hoog hoor! Vooral gister haaha!

Meiden, vanmorgen schrok ik even want dacht dat onze date niet door kon gaan! Ik was die vrijdag helemaal niet vrij, dat was een week ervoor, maar heb een hele lieve collega die wel voor mij wou werken dus gelukkig geregeld, kan dus allemaal doorgaan! Haha is wel leuk, ik zie Yvonne lekker als eerste gnagna! Maar Yvonne, zie jij er heel eng uit dan? Omdat je zegt dat ik mij als eerste rotschrik! Want dan weet ik niet of ik wel zo lang bij je in de auto durf hoor!

Ik heb een lange werkdag achter de rug, van 8 uur vanochtend tot half 9 vanavond! Heb nu last van mn rug blegh....
Marco vond het wel grappig dat we een date hebben afgesproken!
Ik hoop inderdaad dat jullie dan ook goed nieuws hebben en dat we wat kunnen babyshoppen, ik kan het dan nog niet weten want mijn NOD is rond 30 juni....
Evelien en Gerrie, ik zie dat jullie het hyven al aardig onder de knie hebben en vriendjes hebben gemaakt!
Nou meiden ik ga onder de douche en denk dat er hier straks nog ff geklust gaat worden!  De RD zijn namelijk vertrokken joehoeeee!

Spreek jullie allemaal snel weer!
X Suus

Hoi Allemaal,

Nou de foto is geplaatst op Hyves hoor. Ik zou er binnenkort nog even meer opzetten maar had nu eigenlijk niet echt veel recente foto's. Deze is van september van omze huwelijksreis. Nu is mijn haar korter en ben ik helaas veel aangekomen door medicijngebruik. Maar ik ben nu weer aan het sporten en ben gestopt met de medicijnen dus hopelijk kan ik er weer wat af krijgen. Nou ik ga zo lekker slapen, oftewel..misschien dat we nog wel even gaan klussen, heeft wel weinig zin nu maar ja...Fijne avond nog en tot morgen!!

Liefs Evelien

Heeeey Meiden,

Nou eindelijk ben ik dan weer terug van weg geweest.

Moest vanmiddag van 13 tot 17 werken bij de albert heijn, ik ben daar cassiere en ik heb de boel daar eens ff flink op stelten gezet. Ik werk daar sinds december, maar voor die tijd heb ik 4 jaar in een ander filiaal gewerkt.
Omdat ik vorig jaar geopereerd ben, hebben die stel eikels vakantie afgeschreven terwijl ik in het ziekenhuis lag, dus daar had ik toen der tijd wat van gezegd en die vakantie uren (in totaal 25) hebben ze bij mijn nieuwe tegoed van dit jaar geboekt. Nou kreeg ik vandaag mijn loonstrookje en hebben die klootzakken vanaf december tot nu bijna 60 uur vakantie afgeschreven!!!!!!! Nu betekent dat dus, dat ik voor de zomer vakantie nog maar 8 uur zou hebben terwijl ik 4 weken vakantie heb aangevraagd dus ja, dat vond k ff niet zooo leuk..

Verder ben ik vanavond nog int ziekenhuis in breda geweest, de opa van mijn vriend heeft een herseninfarct gehad dus is best wel ff fijn om daar zo nu en dan langs te gaan!

Nou ik zal me nog even voorstellen aan de mensen die me nog niet kennen. Ik ben Maaike en ik ben 20, ik woon samen met mijn vriend Jordy die 26 is en we hebben een appartementje gekocht in Vlissingen (daar woon ik nu samen). Ik ben sinds 23 mei gestopt met de pil, maar het is de bedoeling dat we pas na de zomer van start gaan, dus eerst ff een paar maandjes met rubbertjes oefenene haha!

Liefs, Maaike

Wat leuk trouwens dat er meiden zijn die met elkaar gaan daten, echt een super gaaf idee!

Ook las ik dat jullie hyves hebben, en ook ik heb dat, mijn naam is maaike-jobse.

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan